لطف‌الله شیبانی امروز در حاشیه بازدید از مناطق پرخطر شهرستان شیراز گفت: در راستای حفاظت از جان شهروندان شیرازی روستای هدف گردشگری قلات و کل تفرجگاه‌های طبیعی این شهرستان تعطیل شد و بررسی‌ها برای تخلیه مناطقی از جمله منصورآباد، بلوار جمهوری و مناطقی که احتمال رانش وجود دارد در حال انجام است.
کد خبر: ۱۰۵۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ 27 July 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: لطف‌الله شیبانی امروز در حاشیه بازدید از مناطق پرخطر شهرستان شیراز گفت: در راستای حفاظت از جان شهروندان شیرازی روستای هدف گردشگری قلات و کل تفرجگاه‌های طبیعی این شهرستان تعطیل شد و بررسی‌ها برای تخلیه مناطقی از جمله منصورآباد، بلوار جمهوری و مناطقی که احتمال رانش وجود دارد در حال انجام است.

وی ، خطر سیلاب و رخدادهای طبیعی در سطح شیراز را جدی دانست و اظهار داشت: در حال حاضر نیز مدیریت بحران شهرستان شیراز در محدوده بلوار جمهوری و ابریشمی مستقر شده که بررسی‌های لازم طی ساعات آینده انجام دهد و منازلی که احتمال رانش زمین طی بارش‌های آتی وجود دارد تخلیه شوند.

فرماندار شهرستان شیراز گفت: سال گذشته رانش کوه در محدوده بلوار جمهوری بوده و این احتمال وجود دارد که اکنون به واسطه بارش‌های احتمالی این رخداد تکرار شود.

شیبانی با بیان اینکه پیش بینی ها حکایت از بارندگی‌های سیل آسا در روز پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ تیرماه در سطح شهرستان شیراز دارد، اظهار داشت: تعطیلی تفرگاه‌های شیراز تا شنبه هشتم مردادماه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار