رئیس پلیس آگاهی استان در خصوص تیراندازی در مراسم های عزا و عروسی در برخی از نقاط استان فارس هشدار داد و این اقدام را جرم عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۵۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 28 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرهنگ کاووس حبیبی در این باره با اشاره به رسم و رسوم تیراندازی در مراسم عزا و عروسی در برخی از نقاط استان فارس،افزود: این رسم و رسوم غلط و سهل انگاری و غفلت در استفاده از سلاح گرم در مراسم ها به صورت ناخواسته منجر به قتل نزدیکان و افراد حاضر در مراسم می شود.

وی با بیان اینکه تخطی از قوانین و مقررات مربوط به حمل، نگهداری و استفاده از سلاح جرم محسوب شده و طبق قانون و با قاطعیت با متخلفان برخورد می شود،گفت: استفاده از سلاح در مراسم عزا و عروسی موضوع خطرناکی است که متاسفانه بارها و بارها شاهد بروز اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبران در این خصوص بوده ایم.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس پیرامون تیراندازی افراد در مراسم های عزا و عروسی هشدار داد و تأکید کرد: قطعا" پلیس با افرادی که بخواهند به این صورت آرامش مردم را خدشه دار و جان خود و دیگران را به خطر بیندازند، برخورد قانونی و قاطعانه خواهد کرد.

در یکماه گذشته حداقل ۲ مورد حادثه در شهرستان‌های مرودشت و فیروزآباد استان فارس به دلیل شلیک در مراسم عروسی رخ داده و تعدادی از شهروندان این استان کشته و مصدوم شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار