سیده مریم حسینی :هنوز هم برخی از مناطق در حاشیه حرم مطهر دچار مشکلات و معضلاتی اجتماعی هستند و اگر قرار است طرح توسعه حرم به ٣۶٠ هکتار برسد باید کیفیت خدمت‌رسانی به مناطق مختلف نیز در راستای محرومیت زدایی افزایش یابد.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 03 August 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: سیده مریم حسینی در جمع خبرنگاران بیان کرد: هیچ گاه منافع حزبی را بر منافع مردم ترجیح نداده و اگر در شورای شهر شیراز حاضر هستم در تلاش بوده تا برای مردم کار کنم.

وی ادامه داد: اگر هر شخصی به عنوان شهردار انتخاب شد باید از مجموع اقدامات و فعالیت‌های وی حمایت شود تا بتواند برای مردم کار کند این در حالی است که اگر قرار باشد استیضاحی در شورای شهر شکل بگیرد باید اجازه داد تا روند قانونی آن حفظ شود.

حسینی افزود: تبعیض میان نقاط بالا و پایین شهر وجود داشته و آنگونه که انتظار می‌رفت نتوانسته ایم محیط پیرامونی حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) را توسعه دهیم.

وی ادامه داد: هنوز هم برخی از مناطق در حاشیه حرم مطهر دچار مشکلات و معضلاتی اجتماعی هستند و اگر قرار است طرح توسعه حرم به ٣۶٠ هکتار برسد باید کیفیت خدمت‌رسانی به مناطق مختلف نیز در راستای محرومیت زدایی افزایش یابد.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: کمیسیون محرومیت زدایی سه مصوبه کلان در خصوص توسعه زیرساخت‌های شهر شیراز داشته و هر سه مصوبه در حال اجرا است و مشکلی در این حوزه وجود نداشته است.

او عنوان کرد: این کمیسیون به عنوان برنامه ریزی و سیاست گذار در حال فعالیت برای کاهش محرومیت‌های اجتماعی است اما در این میان دستگاه‌های مختلفی با این نهاد همکاری داشته که از جمله این نهادها می‌توان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد که نقش ویژه ای در محرومیت زدایی دارد.

حسینی معتقد است این کمیسیون در تلاش است تا با توانمند سازی زنان سرپرست خانوار نقش ویژه ای در از بین بردن معضلات اجتماعی موجود در جامعه داشته باشد از این رو باید تفکر مدیریت شهری در خصوص برخی از اقدامات اجتماعی تغییر کند تا شاهد بهبود شرایط معضلات اجتماعی باشیم.

حسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: اینکه برخی معتقد اند افراد زیادی را به بدنه شورای شهر و شهرداری تزریق کرده ام تهمت است و با توجه به مصوبه داخلی شورا هر عضو آنها ۴ نفر را می‌توانست به همراه خود داشته باشد اما من تنها ٢ نفر را به همراه خود وارد شورا کرده ام.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار