امام جمعه بیرم گفت: در چند روز اخیر به‌علت افزایش قیمت شسته روند بازسازی در منطقه سیل زده به شدت کاهش یافته و مردم توان خرید شن و ماسه با قیمت جدید را ندارند.
کد خبر: ۱۰۶۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ 06 August 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: حجه الاسلام و المسلمین مصطفی حسین زاده، در پی کند شدن روند بازسازی سیل بیرم طی سخنانی اظهار داشت: در پی حضور بنده در جمع مردم سیل زده بیرم و تماس‌های مکرر مردم با بنده درخواستی مبنی بر اینکه چند روز پیش قیمت شن و ماسه در بیرم به یکبار بیش از حد، به مبلغ هر تن ۵۰ هزار تومان گران شده است، مطرح شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه این شهر سیل زده در وضعیت بحرانی قرار دارد و اکنون منازل تخریبی در مرحله ساخت دیوار و سقف می‌باشند و این مرحله ها نیاز اساسی به شسته دارند، در روزهای اخیر به‌علت افزایش قیمت شن و ماسه روند بازسازی در این بخش به شدت کند شده و مردم دیگر توان خرید این اقلام( شن و ماسه ) را ندارند.

امام جمعه بیرم خطاب به مسئولان بیان کرد: خواهش ما از استاندار جهادی فارس، وزارت صمت، نماینده پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار انقلابی لارستان این است که این موضوع به جد پیگیری نمایند و از دولت مردمی و انقلابی که در مدت سیل کمک های زیادی به این منطقه کرده تشکر و قدردانی می‌کنیم.

او اظهار داشت: با عنایت به اینکه روند بازسازی بحران سیل در بیرم و مناطق همجوار در حال اجراست درخواست داریم که قمیت‌ها (قیمت شسته) به مانند قبل برگردد و افزایش قیمت شن و ماسه در این شهر با سه الی چهار ماه تاخیر اعمال گردد چراکه تا آن زمان اکثر پروژه های تخریبی سیل به مرحله اتمام سقف خواهند رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار