فرماندار لامرد گفت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان لامرد امسال به رقمی معادل ۱۷۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال رسیده است.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ 13 August 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: اسماعیل رستگار فرماندار لامرد اظهار کرد: مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال جاری شهرستان لامرد درمجموع ۸۶ میلیارد تومان است.

وی افزود: این اعتبارات با اولویت سامان بخشی به پروژه‌های حوزه راه، آب، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و نوسازی، عمران شهری و روستایی است.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان لامرد با تفکیک اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استانی، اعتبارات سه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت و گاز، اعتبارات قانون توسعه متوازن و اعتبارات در اختیار نماینده مجلس عنوان کرد: سهم شهرستان لامرد از اعتبارات استانی نسبت به سال گذشته سه برابر شده که مبلغی معادل ۶۴ میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال است.

وی گفت: از محل اعتبارات سه درصد نفت و گاز مبلغ ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به لامرد اختصاص یافته است که در مقایسه با سال گذشته حدود ۲و نیم برابر شده است.

او همچنین به اعتبارات توسعه متوازن و اختیارات حوزه نمایندگی مجلس این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: از محل اعتبارات توسعه متوازن ۱۲۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که مبلغی حدود ۱۵ میلیارد تومان نیز در حوزه اختیارات نماینده مجلس سهم لامرد و مهر شده است.

وی تصریح کرد: اعتبارات استانی بیش از ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که باید به صورت عادلانه و بر اساس اولویت‌ها به دستگاه‌های اجرایی توزیع شود. وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بر اساس مفاد قانون به دستگاه‌های اجرایی بر اساس اعتبارات موجود مربوط به توازن و همچنین نفت و گاز استانی منابع مالی مورد نیاز تخصیص داده شده است.

فرماندار لامرد تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و مدیران بایستی خدمات دولتی را به طور مناسبی به مردم اعلام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد از مدیران خواست تا خدمات در حال انجام دولت را به نحو مطلوبی به عموم مردم اطلاع‌رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار