فرمانده انتظامی داراب از دستگیری فردی که با وعده فروش وام‌های کم بهره از شهروندان دارابی کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 14 August 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه توسط فردی که خود را کارمند موسسات بانکی معرفی کرده به بهانه وام کم بهره مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند که رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: در تحقیقات و استعلامات به عمل آمده توسط ماموران پلیس آگاهی مشخص شد فرد کلاهبردار با دایر کردن مغازه‌ای به عنوان نمایندگی بیمه به صورت صوری و معرفی خود به عنوان کارمند موسسات بانکی استان و با ترفند دادن وعده پرداخت وام کم بهره، مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از ۱۲ نفر شهروندان کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی داراب گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فرد کلاهبردار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ نوشاد گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی اولیه و مواجهه شدن با دلایل و مستندات پلیس به کلاهبرداری ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی از ۱۲ نفر شهروند اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی داراب گفت: فرد کلاهبردار پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد و به شهروندان توصیه کرد به تبلیغات در فضای مجازی سریع اعتماد نکنند و برای دریافت هرگونه تسهیلات بانکی به موسسات مالی و بانکی مورد تایید مراجعه کنند و از اعتماد به افراد ناشناس جدا خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار