جعفر قادری با اشاره به اینکه در شرایط فعلی تشکیل وزارت بازرگانی ضرورت دارد، گفت: با توجه به کسب و کارهای جدیدی که تعریف شده است و حوزه‌های کاری جدیدی که برای نظارت و کنترل قیمت‌ها وجود دارد، لازم است وزارت بازرگانی شکل گیرد.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ 15 August 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: جعفر قادری  با اشاره به اینکه در شرایط فعلی تشکیل وزارت بازرگانی ضرورت دارد، گفت: با توجه به کسب و کارهای جدیدی که تعریف شده است و حوزه‌های کاری جدیدی که برای نظارت و کنترل قیمت‌ها وجود دارد، لازم است وزارت بازرگانی شکل گیرد.

وی بیان کرد: زمانی که وزارت صنعت، معدن و تجارت را ادغام کردیم، تصور و تلقی ما این بود که دولت تصدی‌گری را کنار می‌گذارد اما مدیرانی که ما در دستگاه‌ها می‌گذاریم، از تصدی‌گری جدا نمی‌شوند و تا زمانی که دولت از تصدی‌گری دست برندارد، ادغام وزارتخانه‌ها بی‌نتیجه است و کار مردم مختل می‌ماند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجلس دهم تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی تصویب شد و با ایراد شورای نگهبان مواجه شد چرا که بار مالی داشت.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر دولت موافق تفکیک وزارت صمت است و قاعدتاً دیگر این موضوع در صورت تصویب در مجلس، ایراد بار مالی نخواهد داشت. بنده معتقدم که تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی در صحن مجلس رأی می‌آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار