فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان در استان فارس گفت: یکی از اراذل و اوباش این شهرستان با صدور دستور قضایی، در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 16 August 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سرهنگ احمد فداکار در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای دستور مرجع قضائی مبنی بر حضور فردی اراذل و اوباش به اتهام (ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو، مشارکت در آدم ربایی، مشارکت در سرقت مسلحانه، اخاذی، شرارت و ...) در شهرستان سپیدان، بررسی موضوع برای شناسایی وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با اشاره به شناسایی مخفیگاه این متهم با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و پلیسی، گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضایی برای دستگیری این فرد به مخفیگاه وی وارد شدند اما متهم با سلاح سرد به سمت ماموران حمله و یکی از کارکنان انتظامی را مجروح کرد.

فداکار با بیان اینکه علیرغم تلاش پلیس برای آرام کردن متهم، وی باردیگر به سمت کارکنان انتظامی حمله ور می‌شود، خاطرنشان کرد: پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح، این فرد را از ناحیه پا هدف قرار داده و او را دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با اشاره به اینکه حال عمومی مامور انتظامی و متهم که هر 2 به بیمارستان اعزام شده‌اند، رضایت بخش است، گفت: در سوابق این متهم جرایمی از قبیل ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو، مشارکت در آدم ربایی، مشارکت در سرقت مسلحانه، اخاذی، شرارت و ... به چشم می‌خورد.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش در دستور کار این فرماندهی است و شهروندان در صورت مشاهده اینگونه افراد سریعا با پلیس ۱۱۰ تماس و موضوع را گزارش دهند.

 

برچسب ها: دستگیری ، متهم ، سپیدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار