دبیر ستاد اربعین استان فارس گفت: حدود صد هزار نفر در استان فارس جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی(ع) ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ 16 August 2022

تابناک فارس به نقل از برنا: سید مجتبی علوی اظهارداشت:جهت حضور در پیاده روی اربعین حسینی(ع) ثبت نام در سامانه سماح اجباری است و افرادی که تمایل به شرکت در این مراسم دارند بایدالزاما در این سامانه به آدرسhttp://samah.haj.ir. ثبت نام و نامنویسی کنند.
وی افزود: این ثبت نام به دو دلیل است ، اول اینکه مرز خروج زائرین محترم مشخص می شود و در ادامه نیز زوار که در سامانه ثبت نام می کنند با پرداخت هزینه ای اندک (حدود18هزارتومان) بیمه می شوند .
مدیر امور زائرین و‌گردشگری استانداری فارس افزود: برای اعزام زائرین محترم اربعین حسینی ترزیق دو دوز واکسن کرونا و‌نیز داشتن گذرنامه با حداقل6 ماه اعتبار اجباری است و همه زائران ملزم به رعایت مقررات بهداشتی و دستورالعمل های ستاد اربعین و ستاد کرونا هستند
علوی تاکید کرد: ستاد اربعین حسینی استان با ابلاغ وزارت کشور به ریاست استاندار فارس و قائم مقامی معاونت امور زائرین و گردشگری استانداری فارس تشکیل شده و تاکنون با تشکیل 5جلسه اصلی ستاد و جلسات تخصصی در کارگروه های 17 گانه مسائل و موارد مربوط به زائرین محترم و مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع)اصلی را پیگیری کرده است .
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار