مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: ۹۰۰ دستگاه اتوبوس، کار حمل و نقل زائرین اربعین از استان فارس به مرز شلمچه را انجام خواهند داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ 16 August 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: علیرضا راستیار بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: هماهنگی و مقدمات لازم برای جابجایی زائرین و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاه‌های مسئول و بویژه بخش حمل و نقل استان انجام شده و انشاالله همانند سال‌های گذشته، زائرین اربعین حسینی مشکلی برای سفر معنوی اربعین نخواهند داشت.

رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی (ع) استان اظهار داشت: جلسات کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان فارس به صورت منظم در حال برگزاری است و تاکنون نیز هماهنگی‌های مناسبی بین دستگاه‌های مرتبط عضو این کمیته برقرار شده و با پیگیری مصوبات این کمیته قطعاً امسال شاهد افزایش سطح خدمات به زائرین محترم خواهیم بود.

وی با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه‌های مسئول در بازه زمانی سفر اربعین گفت: بر اعلام ستاد سفر اربعین کشور، طرح سراسری جابجایی زوار اربعین حسینی از ۱۰ شهریور تا ۵ مهر بمدت ۲۷ روز اجرایی می‌شود و زوارالحسین (ع) از شهرهای محل سکونت خود به مرزهای تعیین شده و بالعکس جابجا می‌شوند.

راستیار تصریح کرد: تا پایان طرح اربعین سال جاری ایمن سازی تمامی محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار راهداری قرار گرفته و از زمان شروع طرح علاوه بر آماده بودن راهدارخانه‌های موجود در مسیر، تمامی گشت‌های راهداری نیز فعال می‌گردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از تمامی ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به زائران اربعین حسینی (ع) بهره گیری می‌شود.

وی تاکید کرد: در این ایام از حدود ۹۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی در استان برای اجرای این طرح استفاده خواهد شد و مرز شلمچه به عنوان مرز ورودی و خروجی این استان اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار