خطیب جمعه شیراز، گفت: توقع این است که همه مدیران در ساخت مسکن با درایت کار کنند و ساخت مسکن در شهر و روستا‌ها را بر اساس فرهنگ مردم منطقه و موقعیتی که وجود دارد بنا کنند.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ 20 August 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه به آغاز هفته دولت و اقدام دولت سیزدهم در تولید یک میلیون مسکن در سال اشاره کرد و گفت: اگر تولید سالانه یک میلیون مسکن در کشور اتفاق بیفتد یعنی تمام اقتصاد ما رونق می‌گیرد، چون در ساخت یک خانه همه صنایع و دستگاه‌های تولیدی باید محصولی را تولید کنند تا خانه سامان بگیرد و به دنبال آن اقتصاد سامان می‌یابد.
آیت الله دژکام به سهم تولید ۱۰۰ هزار مسکن در استان فارس هم اشاره کرد و گفت: از این تعداد تاکنون برای ۶۰ هزار مسکن، زمین تامین شده که امیدواریم با کمک مسئولان و تصمیم شورای عالی مسکن استان کار‌های اجرایی این بخش به زودی به مردم گزارش شود.
خطیب جمعه شیراز، گفت: توقع این است که همه مدیران در ساخت مسکن با درایت کار کنند و ساخت مسکن در شهر و روستا‌ها را بر اساس فرهنگ مردم منطقه و موقعیتی که وجود دارد بنا کنند.

تقویت و توسعه صنایع دفاعی

امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به ۳۱ مردادماه روز صنایع دفاعی گفت: در شیراز صنایع دفاعی از قدیم وجود داشته و در زمان حاضر هم یکی از مراکز مهم در صنایع دفاعی کشور است که باید در تقویت آن کوشید تا هم اطاعت فرمان قرآن مجید در زمینه تقویت بنیه دفاعی شود و هم اینکه معیشت و اقتصاد مردم تامین شود، زیرا می‌توان از این طریق برای کشور درآمد زایی شود.
آیت الله دژکام، در ادامه خطبه‌ها همچنین به قضیه سلمان رشدی اشاره کرد و گفت: اقدام ضارب سلمان رشدی که جوانی ۲۴ ساله مسلمان آمریکایی است برای مستکبران آمریکایی و اروپایی ثابت کرد که توهین و جسارت به مقدسات دیگران درست نیست و بالاخره یک جایی واکنش نشان داده می‌شود و این بار این پاسخ و واکنش در دفاع از عقیده مسلمانان از درون آمریکا داده شد.
وی گفت: آن‌ها باید بدانند دیر یا زود پاسخ شهادت مظلومانه قاسم سلیمانی را هم خواهند گرفت و ملت ما گوشه کوچکی از امت بزرگ اسلامی است که حق خودش را با قاطعیت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار