مدیریت فرهنگی دانشگاه شیراز، در اطلاعیه‌ای از شروع فرایند ثبت‌نام دانشگاهیان دانشگاه شیراز برای حضور در کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵ 21 August 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: بنابر اطلاعیه‌‌ منتشر شده، پیش‌ثبت نام کاروان پیاده‌روی هیأت دانشگاهیان رهروان کربلا، به‌صورت برخط بوده و تا ۳۰مردادماه ادامه خواهد داشت. ثبت‌نام نهایی نیز، در بازه‌ی زمانی پنجم تا دهم شهریورماه صورت می‌گیرد.

بازه‌ زمانی این سفر هم، ۲۰ تا ۲۹شهریورماه، همراه با برنامه‌های فرهنگی در نجف و کربلا اعلام شده است.

یادآور می‌شود، دانشگاهیان دانشگاه شیراز که از سال۱۳۹۴ تاکنون هرساله، همراه با هیأت دانشگاهی رهروان کربلا، در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت می‌کنند؛ امسال نیز با شعار «مع امام منصور» در پیاده‌روی اربعین حسینی حضور خواهند یافت.

 

 

پیش‌بینی شده است، در این کاروان حدود 300 نفر از دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه شیراز حضور خواهند داشت که به‌صورت دسته جمعی، از نجف اشرف به سمت کربلای معلی پیاده‌روی خواهند کرد.

گفتنی‌ است، معاونت فرهنگی‌دانشجویی دانشگاه شیراز علاوه‌بر تأمین اتوبوس‌های رفت‌ و برگشت به مرزهای زمینی و دیگر تدارکات لازم برای این سفر، ازجمله تغذیه‌ و پذیرایی دانشگاهیان، نیمی از هزینه‌ی این سفر را نیز به‌صورت وام قرض‌الحسنه به دانشگاهیان پرداخت می‌کند.

دانشگاهیان متقاضی این وام می‌بایست در زمان مقرر، به‌منظور تکمیل فرم ثبت‌نام، تمایل خود را برای دریافت وام نام‌برده اعلام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار