مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده از اجرای احکام قضایی به منظور تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز و آزادسازی اراضی بخش کشاورزی و باغ‌ها در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ 24 August 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مهدی امینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده اظهار کرد: ۸ فقره ساخت و ساز غیر مجاز که قبلا مراحل اخطار و تشکیل پرونده قضایی را طی کرده بودند، تخریب شد.

او تصریح کرد: این تخریب‌ها در چهارچوب اجرای احکام قطعی دادگاه و با دستور دادستان در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و کارشناسان اداره امور اراضی شهرستان انجام شد.

امینی با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی و باغ‌ها اضافه کرد: واحد گشت اداره امور اراضی این مدیریت به طور مستمر تغییر کاربری‌های غیر مجاز را رصد و گزارش می‌کنند و سامانه تلفنی ۱۳۱ آماده دریافت گزارشات مردمی با موضوع تغییرکاربری است.

حسین محمدی کارشناس حقوقی امور اراضی آباده نیز با بیان اینکه صیانت از اراضی کشاورزی و باغ‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌های امور اراضی و جهاد کشاورزی است، گفت: شایسته است مردم قبل هر گونه خرید زمین زراعی و باغ و قبل از رد و بدل ثمن معامله با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با کارشناسان امور اراضی مشورت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار