استاندار فارس با تاکید بر اینکه مدیریت استان امروز آمادگی دارد که از بدنه پرتحرک جوان استفاده کند و دیوار بی‌اعتمادی و جدایی بین جوان انقلابی با مدیریت استان فرو بریزد، گفت: تلاش شد تعدادی از جوانان در رده اول و دوم مدیریت ارتقا پیدا کنند و به مدیران این توصیه شده که جانشین‌پروری را از میان جوانان مدنظر داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ 27 August 2022

تابنک فارس به نقل از فارس: محمدهادی ایمانیه در افتتاحیه جشنواره حامیم با بیان اینکه در فارس، در مدیریت استان، نمایندگی ولی فقیه و تولیت آستان مقدس احمدی نگاه دانشگاهی، علمی و جوان‌باور حاکم است، اظهار داشت: استان فارس آمادگی دارد که پیشتاز مردمی‌سازی دولت باشد و به عنوان الگویی که سایر استان‌ها نیز بتوانند استفاده کنند مفهوم بلند استفاده از انرژی و آرمان‌خواهی جوان را در کنار تجربه‌های افراد پیشکسوت و با صداقت داشته باشد و حرکت‌های جهادی را پیش ببرد.

وی افزود: بدون استفاده از فکرهای جوان و باانگیزه که آلوده تلخ و شیرین دنیا نشدند نمی‌توان کار را با سرعت پیش برد و نگاه‌هایی که از آرمان‌خواهی به محافظه‌کاری سوق داده شدند کار را کند می‌کنند.

ایمانیه با تاکید بر رعایت اخلاق تصریح کرد: تفاوت یک جوان مسلمان ایرانی با یک جوان غیرایرانی این است که جوان ایرانی مسلمان در عین آرمان‌خواهی و نگاه بلند داشتن و پرتحرک بودن و پر از شور بودن اخلاق و انصاف و ادب و احترام به ویژه به پیشکسوتان از دست نمی‌دهد و همین رمز استفاده از جوانان است.

استاندار فارس با بیان اینکه در بیانیه گام دوم نگاه ویژه رهبری به جوانان است، افزود: به میدان آمدن و آماده شدن برای مدیریت جامعه ایرانی ایجاد امید و حفظ امید و مبارزه با ناامیدی و مبارزه با یاس و افسردگی از شما جوانان بر می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت استان امروز آمادگی دارد که از بدنه پرتحرک جوان استفاده کند و دیوار بی‌اعتمادی و جدایی بین جوان انقلابی با مدیریت استان فرو بریزد، گفت: تلاش شد تعدادی از جوانان در رده اول و دوم مدیریت ارتقا پیدا کنند و به مدیران این توصیه شده که جانشین‌پروری را از میان جوانان مدنظر داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار