رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیرازهمچنین با اشاره به نقشه رنگ بندی وضعیت کرونا در فارس افزود: در حال حاضر و بر اساس آخرین نقشه رنگ بندی اعلام شده، پنج شهرستان استهبان، خنج، ارسنجان، مرودشت و سپیدان در وضعیت قرمز کرونا، ۱۳ شهرستان از جمله شیراز در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان های فارس نیز در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ 27 August 2022

تابناک فارس به نقل از برنا: دکتر «سید وحید حسینی» در نشست صبح امروز ستاد مدیریت کرونا دانشگاه با گرامیداشت هفته دولت، روز کارمند و روز داروساز، اظهار امیدواری کرد حرکت رو به جلویی که با تلاش تمام مجموعه دانشگاه آغاز شده، ادامه داشته باشد و شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش ارایه خدمات سلامت در استان باشیم.
او همچنین با اشاره به نقشه رنگ بندی وضعیت کرونا در فارس افزود: در حال حاضر و بر اساس آخرین نقشه رنگ بندی اعلام شده، پنج شهرستان استهبان، خنج، ارسنجان، مرودشت و سپیدان در وضعیت قرمز کرونا، ۱۳ شهرستان از جمله شیراز در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان های فارس نیز در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد شیوع کرونا در هفته گذشته روند کاهشی داشته است، اما این موضوع به معنای کاهش خطر نیست و امیدواریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام واکسیناسیون شاهد کاهش موارد ابتلا به بیماری کووید۱۹ در فارس استان باشیم.
دکتر حسینی با اشاره به نزدیک شدن به فصل سرما، افزایش ایمنی عمومی در برابر کرونا با تکمیل برنامه واکسیناسیون را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به فعالیت پایگاه های واکسیناسیون در شیراز و شهرستان های استان گفت: در شهر شیراز ۱۶ مرکز واکسیناسیون فعال است که از این تعداد، هشت مرکز در روزهای تعطیل نیز فعالیت دارد.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، شهرهای قرمز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار