با تداوم روند افزایشی تعداد ابتلا و موارد فوت ناشی از ابتلا به کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ مورد بستری و ۲ مورد فوت جدید در استان فارس ثبت شده است.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 31 August 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: براساس گزارش وضعیت شیوع کرونا در فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تاصبح چهارشنبه ۹ شهریور، ۲ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۸۹۹ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های استان تهیه و ۶۵۶ هزار و ۳۸۸ بیمار مثبت شناسایی شده است.

برپایه این گزارش، با بستری ۸۰ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۳۸۷ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۶۸ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته دو مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و ۱۲۱ نفر رسید.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۴۶ هزار و ۳۶۴ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۲۶۰ هزار و ۱۵۳ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۳۱ هزار و ۶۱۵ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۳۸ هزار و ۴۸ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۰ هزار و ۱۱۲ دُز نوبت سوم و ۱۲۰ هزار و ۳۷۸ دُز یادآور واکسن بوده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار