رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به در پیش رو بودن اربعین حسینی از زائران اربعین درخواست تا در این رویداد بزرگ معنوی تمامی مراقبت‌های بهداشتی را رعایت کنند.
کد خبر: ۱۰۶۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳ 03 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، امروز، ۱۲ شهریور در جمع خبرنگاران پیش رو بودن پیاده‌روی زائران حسینی به‌مناسبت اربعین را از اولویت‌های کنونی سلامت برشمرد که با پیش‌بینی تمهیدات لازم در حال پیگیری است و از شرکت‌کنندگان در این رویداد بزرگ معنوی خواست تا تمامی مراقبت‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه از مجموعه سلامت فارس نیز تیم‌های پزشکی و پیراپزشکی گسترده در این آئین حضور یافته و حامی سلامت زائران حسینی هستند، از شرکت‌کنندگان خواست تا نسبت به تکمیل برنامه واکسیناسیون خود پیش از شرکت در این برنامه اقدام کنند.

حسینی با اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا در فارس گفت: در حال حاضر سروستان تنها شهر دارای وضعیت قرمز کرونایی در فارس است. همچنین وضعیت شش شهرستان ممسنی، سرچهان، اقلید، زرقان، اوز و خنج را نارنجی و ۳۰ شهرستان استان فارس از جمله شیراز نیز براساس آخرین اعلام رنگ‌بندی کرونا از سوی وزارت بهداشت، زرد اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه با اشاره به نزدیک بودن فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از خانواده‌ها خواست تا نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود و افزایش ایمنی آنان اقدام کنند.

حسینی با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون استان در نوبت سوم واکسن پنجاه درصد و در نوبت یادآور نیز حدود چهار درصد جمعیت هدف است، از مردم استان فارس خواست تا پیش از آغاز فصل سرما، با دریافت به موقع واکسن کرونا ایمنی خود را در برابر این بیماری افزایش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار