مدیر سازمان حج و زیارت فارس از ثبت‌نام ۱۴۰ هزار نفر از این استان تاکنون در سامانه سماح برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳ 04 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: علیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت فارس با بیان اینکه ستاد اربعین استان مانند ستاد کشوری دارای کمیته‌های مختلفی است، گفت: سازمان حج و زیارت در این راستا مسئولیت کمیته ثبت‌نام را به عهده دارد.

وی افزود: از ابتدای ثبت‌نام زائران پیاده‌روی اربعین تاکنون ۱۴۰ هزار نفر از استان فارس برای شرکت در این همایش عظیم معنوی ثبت‌نام کرده‌اند.

زینلی با بیان اینکه سامانه سماح تا روزی که مردم درخواست داشته باشند و چند روز قبل از اعزام زائران به پیاده‌روی اربعین فعال خواهد بود، در عین حال به زائران توصیه کرد تا هرچه سریع‌تر در این سامانه ثبت‌نام کرده و آن را به روزهای آخر موکول نکنند.

مدیر سازمان حج و زیارت فارس بر ضرورت ثبت‌نام زائران در سامانه سماح تأکید کرد و افزود: بحث بیمه زائران بسیار مهم است به همین دلیل از زائران اربعین درخواست داریم یا اینکه به‌صورت مستقیم به سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir/ یا به دفاتر و شرکت‌های مجاز زیارتی که آدرس آن‌ها در سایت سازمان حج و زیارت فارس وجود دارد، مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار