ایمانیه با اشاره به پتانسیل های فارس در زمینه گردشگری، همچنین فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه گردشگری به تنهایی می تواند فارس را اداره کند افزود: اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته و یا در دست اقدام است.
کد خبر: ۱۰۶۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ 05 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمدهادی ایمانیه، در جلسه بررسی ظرفیت های گردشگری سلامت استان فارس، افزود: منطقه ویژه اقتصادی شیراز و حوزه گردشگری استان یک جدول زمان بندی ارائه دهند که بر اساس آن مشخص شود تا یک سال دیگر، یعنی پایان مرداد سال ۱۴۰۲ به چه شکل و چگونه عمل خواهند کرد و چه میزان سرمایه گذاری در شهر سلامت اتفاق خواهد افتاد.

به نقل از استانداری فارس، ایمانیه، ضمن تاکید بر لزوم تهیه جزوه‌ای تحت عنوان منشور حقوق بیماران خارجی ادامه داد: با تهیه این جزوه و ارائه به بیماران خارجی، آنها از خدمات مختلف درمانی و اقامتی که می توانند دریافت کنند مطلع خواهند شد و علاوه بر این یک شماره تلفن نیز برای برقراری تماس و دریافت راهنمایی های لازم در اختیار آنها قرار داده شود.

استاندار فارس افزود: با توجه به استقبال برخی بانوان بیمار خارجی از دریافت خدمات در مراکز درمانی ویژه بانوان، بیمارستان و کلینیک هایی با کادر و پرسنل متشکل از بانوان با همکاری بخش خصوصی راه اندازی شود تا درصورت تمایل بتوانند به راحتی خدمات را دریافت کنند.

ایمانیه بیان کرد: با توجه به اهمیت بحث توریسم درمانی، خواهان حضور دو نماینده از استان در سفارتخانه های ایران در عمان و عراق با هزینه استان هستیم تا موضوعات مربوط به مسائل اقتصادی و تجاری و همچنین توریسم سلامت را در این دو کشور دنبال کنند.

وی خواستار تهیه فرم نظرخواهی برای ارائه به گردشگران در فرودگاه شیراز هنگام خروج از استان و کشور شد و گفت: مطالبی که آنها از طریق این فرم نظرسنجی بیان می کنند می تواند کمک زیادی به شناسایی مشکلات و کمبودها و همچنین نقاط قوت حوزه توریسم سلامت استان و حل و فصل و تقویت آنها کند.

استاندار فارس گفت: افراد و مجموعه‌هایی که در جذب توریسم و ارائه خدمات مناسب، موفق عمل کرده اند، باید تشویق شوند.

ایمانیه با اشاره به پتانسیل های فارس در زمینه گردشگری، همچنین فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه گردشگری به تنهایی می تواند فارس را اداره کند افزود: اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته و یا در دست اقدام است.

استاندار فارس همچنین خاطرنشان کرد که ساختارهای قدیمی در رابطه با گردشگری سلامت را باید تا حدودی تغییر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار