یوسفی از اعزام دانشجویان استان فارس به عراق جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ 05 September 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سعید یوسفی»  در جمع خبرنگاران گفت: با عنایت به آغاز عملیات فرهنگی اربعین حسینی، بسیج دانشجویی از زمان شروع این آیین بزرگ علاوه بر اینکه برای زیارت با معرفت مخاطبان دانشجو و دانشگاهی زمینه سازی کرده، به دنبال گسترش جلوه های زیبا از حیات طبیعی و جلوگیری از آفت ها و آسیب ها و آماده سازی بستری مناسب برای شکل گیری جهان و پذیرش حکومت مهدوی هم بوده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس، زنده نگه داشتن نهضت اندیشه ها و مواضع سیدالشهدا (ع) در فضای آموزش عالی را از اهداف اجرای برنامه پیاده روی دانشجویی اربعین حسینی برشمرد و افزود: معرفت افزایی و امام شناسی دانشجویان و حفظ و تعظیم شعائر الهی در فضای آموزش عالی کشور از اهداف دیگر مراسم پیاده روی دانشجویی اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه هیئت های دانشجویی در ایام محرم و صفر و منتهی به اربعین در دانشگاه های این استان فعال هستند، ادامه داد: پویش های مجازی اربعین حسینی، تولیدات فرهنگی و رسانه ای، تولید محتوای آموزشی و توجیهی اربعین حسینی انجام شده است.

یوسفی از اعزام 2 هزار و 500 دانشجوی بسیجی از استان فارس به مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: تعداد یک هزار و 500 دانشجو در قالب کاروان و یک هزار دانشجوی بسیجی به صورت انفرادی از استان فارس به سفر اربعین اعزام می شوند.

وی بیان داشت: موکب های دانشجویی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیر زائران و همچنین کشور عراق برپا می شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، اجتماع عظیم اربعین را نمودی از خصوصیات جامعه عصر ظهور حضرت ولی عصر(عج) عنوان و خاطرنشان کرد: در استان فارس مراسم دانشجویی ویژه جاماندگان اربعین حسینی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار