استاندار فارس گفت: صاحبان آزمایش ثابت کردند اراده راه‌اندازی آزمایش را ندارند، آنها دارند ما را روی زمین می‌کشند و این شایسته استان فارس نیست.
کد خبر: ۱۰۶۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ 07 September 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: محمدهادی ایمانیه در خصوص تصمیم نهایی مدیریت اجرایی استان برای کارخانه آزمایش گفت: ما دنبال این بودیم که صاحبان فعلی کارخانه خودشان آن را فعال کنند اما در چند ماه گذشته ثابت کردند نه اراده این را دارند و نه توانش را که بتوانند آزمایش را به شکل شایسته‌ای فعال کنند.

وی تصریح کرد: ما شرط کرده بودیم که تا آخر خرداد برای 100 نفر و تا آخر شهریور برای 250 نفر اشتغال ایجاد کنند اما به قولشان عمل نکردند و الان با همان 40 نفر در حال فعالیت هستند.

ایمانیه افزود: بیشتر به نظر می‌رسد برای حفظ شرایطی سابق برنامه دارند و حتی شاید نگاه های دیگری دارند که مثلا بعد آنجا را بفروشند. در واقع دارند ما را روی زمین می کشند که اینجور رفتار کردن ها شایسته استان فارس نیست.

استاندار فارس گفت: در آخرین جلساتی که با مسئولین قضایی استان داشتیم دو طرف یعنی هم ما، هم مسئولان قضایی، موافق بودیم که این کارخانه به فروش برسد یا به مزایده گذاشته شود.

وی گفت: در حال حاضر پیگیر اقدامات قانونی آن هستیم، چند سرمایه‌گذار هم داوطلب هستند که اینجا را در مزایده یا فروش خریداری کنند.

استاندار فارس تصریح کرد: صاحبان کارخانه یا خودشان خواهند فروخت، به کسی که صلاحیت تولید و اشتغال را دارد. یا اینکه با پیگیری های مدیریت اجرایی و مسئولان قضایی استان وادار به فروش خواهند شد، فروش به کسی که این صلاحیت را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار