استفاده از مرخصی و تسهیلات قضایی برای مرتکبان جرائم خشن ممنوع است
کد خبر: ۱۰۶۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴ 07 September 2022

تابناک فارس به نقل از صد و سیما: دادستان کل کشور در سفر به شیراز گفت: احکام برای افراد مرتکب جرایم خشن باز دارنده و عبرت آموز باشد. استفاده این افراد از مرخصی در مدت زمانی که در زندان هستند ممنوع است و اشد مجازات گریبان آن‌ها را خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری درباره جرایم خشن گفت: وظیفه ماست شرایط و وضعیت را رصد کنیم تا اگر فردی خواست درجامعه ناامنی ایجاد کند با سرعت به دست عدالت سپرده و‌محاکمه شود.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری افزود: به افرادی که مرتکب جرایم خشن می‌شوند و امنیت مردم را به خطر می‌اندازند باید برخورد کرد و دستگاه قضایی وظیفه دارد در این موارد با قاطعیت برخورد کند.

وی از تشکیل کارگروه ویژه برای رسیدگی به جرایم خشن خبر داد و افزود: مقرر شده در صورت بروز چنین اتفاقاتی با قید فوریت تحقیقات کامل و خارج از نوبت در این شعب انجام و ظرف مدت یک ماه به نتیجه برسد.

وی گفت: در صدور احکام برای افراد مرتکب جرایم خشن باید دقت شود که این احکام باز دارنده و عبرت آموز باشد. استفاده این افراد از مرخصی در مدت زمانی که در زندان هستند ممنوع است و اشد مجازات گریبان آن‌ها را خواهد گرفت.

 

برچسب ها: جرائم ، جرائم خشن ، مرخصی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار