با اکثریت آرا
با رای اکثریت اعضای شورای شهر اردبیل بودجه 314 میلیارد و 279 میلیون تومانی شهرداری اردبیل در سال 94 به تصویب رسید تا برای اجرا به شهرداری اردبیل ابلاغ شود.
کد خبر: ۱۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴ 05 March 2015

با رای اکثریت اعضای شورای شهر اردبیل بودجه 314 میلیارد و 279 میلیون تومانی شهرداری اردبیل در سال 94 به تصویب رسید تا برای اجرا به شهرداری اردبیل ابلاغ شود.

به گزارش فارس، در جلسه‌ای که دیروز در شورای شهر اردبیل برگزار شد، رئیس شورای شهر اردبیل با تسلیت ایام حزن‌انگیز فاطمیه اظهار کرد: شورای شهر بعد از تقدیم لایحه در 12 بهمن سال جاری در قالب جلسات فشرده و کمیسیون‌های تخصصی سعی کرد تا لایحه بودجه 94 شهرداری را مورد بررسی قرار داده و مصوب کند.

زکی‌الله خوشبخت افزود: ما در 12 جلسه سنگین، پرکار و طاقت‌فرسا ابعاد مختلف بودجه شهرداری چه در بعد عمرانی و چه هزینه‌ای را مورد بررسی قرار دادیم و با دعوت از کارشناسان و معاونان شهرداری و رؤسای مناطق و سازمان‌ها سعی کردیم تا بودجه آنها را به صورت دقیق مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

وی با قدردانی از همکاری صمیمانه برخی از خبرگزاری‌ها در انعکاس مصوبات این جلسات که منجر به اطلاع‌رسانی شفاف و آگاه‌سازی عموم مردم شد، گفت: ما سعی کردیم تا با توجه به شأن مردم اردبیل در بودجه سال 94 بیشترین تمرکزمان را بر فعالیت‌های فرهنگی،‌عمرانی، خدماتی، سلامتی، بهداشتی، آموزشی و محیط زیست بگذاریم تا امکان تقویت برنامه‌ها در این حوزه فراهم آید.

رئیس شورای شهر اردبیل عنوان کرد: در کمیسیون‌های تخصصی اعضای شورای شهر نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و ما با جمع‌بندی نظر آنها سعی کردیم تا امکان تقویت و توسعه این برنامه‌ها را در سال آینده شاهد باشیم.

خوشبخت با حمایت از فعالیت تیم فوتبال شهرداری اردبیل افزود: ما تا پایان این فصل با تمام توان تیم فوتبال شهرداری را در لیگ دسته یک همراهی خواهیم کرد و در تامین اعتبارات مورد نیاز قصور و کوتاهی نخواهیم داشت که امیدواریم با انعکاس مناسب فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی بتوانیم در این باب قدم‌های جدی را برداریم.

وی در مورد تصمیم شورای شهر در پیش‌بینی 22 میلیارد تومان جذب اعتبارات دولتی در سال آینده گفت: شهرداری اردبیل به رغم داشتن جمعیت تحت پوشش بسیار زیاد که باید خدماتی را برای آنها ارائه کند از منابع دولتی استفاده نکرده به طوری که با وجود سکونت 45 درصد جمعیت استان در شهر اردبیل شهرداری اردبیل به مانند سایر شهرداری‌های استان از اعتبارات دولتی بهره‌مند شده در حالی که باید چندین برابر دیگر شهرها در این حوزه ترزیق منابع اعتبارات دولتی را شاهد باشیم.

رئیس شورای شهر اردبیل با تاکید بر پیش‌بینی کسب درآمد 22 میلیارد تومانی از محل کمک‌های دولتی بیان کرد: انتظار می‌رود حرکت مثبت و سازنده و پیگیری‌های لازم برای جذب این درآمدها را شاهد باشیم.

خوشبخت در پایان سخنان خود فعال شدن شهرداری اردبیل را در حوزه اجرای پروژه‌های مشارکتی و فروش اموال غیرمنقول یادآور شد و گفت: قطعا در تحقق این برنامه‌ها یک روند رو به جلو را شاهد خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار