جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری سارقی که بیش از ۱۷ میلیارد ریال اموال از یک منزل در شیراز به سرقت برده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ 14 September 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار یوسف ملک زاده اظهار کرد: در پی سرقت از منزلی در یکی از محله‌های شهر شیراز، پیگیری موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام اقدامات فنی، تخصصی و به کارگیری روش‌های نوین علمی یک متهم را در این زمینه شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی صورت گرفته مشخص شد متهم هنگام تاریکی شب به وسیله یک دستگاه وانت پراید با پرسه زدن در کوچه پس کوچه‌های مناطق مرفه نشین شهر شیراز، منازلی را که بدون سکنه بوده شناسایی و سپس اقدام به سرقت اموال می‌کرده است.

سردار ملک زاده اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق، مقادیری اموال مسروقه شامل ۶۰۰ گرم طلا و تعدادی لوازم خانگی به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد ریال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست تا منازل خود را به سیستم‌های هشدار دهنده و ضد سرقت مجهز کنند، از نگهداری طلا و اشیای با ارزش در منزل خودداری و هنگام مسافرت منزل خود را به افراد مورد اعتماد بسپارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار