مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ضمن اشاره به رتبه نخست فارس با داشتن بالاترین تعداد شهدای گمنام، از اجرای ۱۲ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ 19 September 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: سردار سعید کوشکی در جلسه شورای اداری فارس با بیان اینکه موزه استان از سال ۷۷ در دستور کار قرار گرفته و امید داریم مجموعه موزه در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد، گفت: فاز یک مستقر است و فاز دوم بعد از واگذاری زمین و فاز سوم نیز زمین مجاور باید تهاتر شود تا به ظرفیت خوبی برسد.

او با بیان اینکه مردم فارس همواره جزء پیشروها به ویژه در دفاع مقدس بوده‌اند، افزود: ۳۸۵ شهید گمنام در ۱۴۰ نقطه استان فارس دفن شدند که از این جهت رتبه سوم کشور را دارد و این علاوه بر ۱۵ هزار شهید استان است.

سردار کوشکی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد: ۴۲ برنامه محوری و اجرای ۱۲ هزار برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت و بسیج تدبیر شده است که جهاد تبیین با محوریت دفاع مقدس از مهم‌ترین آنها است‌.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، تجلیل و تکریم ۱۰۰ هزار پیشکسوت، برپایی نمایشگاه‌ها و برگزاری یادواره‌ها از دیگر برنامه‌های محوری این هفته برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار