هر کیلوگرم مرغ گرم ظرف روزهای گذشته در لارستان تا ۶۹۹ هزار ریال افزایش قیمت داشت ، جهاد کشاورزی این شهرستان برای جلوگیری از این افزایش بی رویه و تنظیم بازار این کالا اقدام به توزیع ۱۰۰ تن مرغ منجمد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 19 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: مدیر جهاد کشاورزی لارستان روز دوشنبه با بیان اینکه حدود ۱۰۰ تن مرغ منجمد در سطح این شهرستان توزیع شد گفت : این اقدام تا حدودی مانع از افزایش قیمت مرغ گرم در بازار شده است.

محمد جواد مظفری تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد حدود ۴۹ هزار تومان است که بدون شک با اختلاف قیمت ۲۰ هزار تومانی این توزیع توانست که در تنظیم بازار این کالای اساسی در شهرستان کمک کند.

وی بیان کرد: در حالی که قیمت مرغ گرم تا بالای ۷۰ هزار تومان از روزهای گذشته در نوسان بود اما امروز دوشنبه ۲۸ شهریور و بر اساس گزارش های رسیده با ۴۰ هزار ریال کاهش قیمت به ۶۶۰هزار ریال رسید.

مظفری یادآور شد : توزیع این میزان مرغ منجمد علاوه بر تعدیل قیمت مرغ، مانع از کمبود این کالای اساسی در سطح شهرستان شده است.

رییس جهاد کشاورزی لارستان گفت: البته یکی از دلایل اصلی کمبود مرغ فاصله گذاشتن بین ۵۰ روز جوجه ریزی در سطح مرغ داری ها است که بروز این مشکل بیشتر مربوط به شهر لار است و سایر بخش ها و شهرهای دیگر در لارستان با چنین مشکلی مواجه نیستند.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی های انجام شده در شرایط عادی میزان و سرانه مصرف مردم و شهروندان لاری حدود پنج تن است.

شهرستان لارستان با جمعیتی حدود ۲۰۰ هزار نفر در فاصله ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع است.

برچسب ها: توزیع ، مرغ منجمد ، لار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار