به مناسبت شروع سال تحصیلی، زنگ روز غنچه‌ها در بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ پیش دبستانی استان فارس به صدا درآمد.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ 21 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: به مناسبت شروع سال تحصیلی، زنگ روز غنچه‌ها به صورت همزمان امروز، ۳۰ شهریورماه در بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ پیش دبستانی استان فارس به صدا درآمد.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ویژه برنامه روز غنچه‌ها در پیش دبستانی شهید داورپناه ناحیه ۳ شیراز با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا در جامعه گفت: هدف‌گذاری ما برای حضور نوآموزان در پیش دبستانی یک و دو به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰ هزار نفر برنامه‌ریزی شده است.

وی ضمن اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تدوین فلسفه کودک تصریح کرد: سازمان تعلیم و تربیت کودک که از سن صفر تا شش سالگی را شامل می‌شود، در آموزش و پرورش تشکیل شد که در بخش آموزش ابتدایی مدیریت می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به برنامه‌ریزی فعالیت‌ها در راستای سند تحول بنیادین تاکید کرد: اولیا به حضور فرزندان خود در پیش دبستانی‌ها اهتمام داشته باشند.

عسکری با بیان حدیث علم در کودکی همانند نقش روی سنگ ماندگار خواهند بود، افزود: به همه مربیان و همکاران توصیه می‌کنم که علاوه بر ارائه محتوای کلاس‌ها، به مبانی اعتقادی و هویت ملی توجه ویژه داشته باشند.

عبدالصمد موسوی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز نیز در این برنامه با بیان اینکه مدارس بصورت حضوری بازگشایی می‌شود، گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا اولیا نقش معلم‌گونه در کنار آموزش و پرورش ایفای نقش داشتند که تقدیر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار