مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: اتخاذ تصمیمات مدیریتی در سطح ملی و استانی و همچنین همیاری و همکاری مشترکان در بخش های مختلف، اعم از خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی و اداری در استان سبب شد تا با وجود ناترازی تولید و مصرف برق از پیک تابستان ۱۴۰۱ با موفقیت عبورنماییم.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲ 21 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: حمیدرضا کریمی فرد روز چهارشنبه با بیان اینکه در تابستان امسال برای کاهش مصرف برق و جلوگیری از خاموشی در ساعات اوج بار، طرح هایی همچون تغییر ساعت اداری ، تعیین پاداش ۵ برابری برای مشترکان خانگی، رایگان شدن برق مشترکان کشاورزی و ... اجرا شد افزود: اجرای این طرح ها نتایج مطلوبی به همراه داشت.

وی از پرداخت ۵۴۷ میلیارد ریال پاداش همکاری به ۴۶۵ هزار و ۸۶۷مشترک خانگی با مصرف کمتر از الگو و کمتر از دوره مشابه سال قبل در بازه زمانی خرداد تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد و بیان داشت: استان فارس بیش از یک میلیون مشترک برق دارد که ۸۲ درصد آن در بخش خانگی است و از این رو این گروه از مشترکان با مدیریت مصرف بهینه برق توانستند سهم قابل توجهی در عبور مطلوب از پیک بار تابستان سال جاری داشته باشند.


کریمی فرد در ادامه به مصوبه هئیت دولت درخصوص کاهش ساعت کاری اداره ها در مناطق تحت پوشش این شرکت در استان اشاره و ادامه داد: طرح کاهش ساعت اداری که از ۱۶ خرداد تا ۵ شهریور امسال به اجرا درآمد، سبب صرفه جویی ۲ هزار مگاوات ساعت برق در بازه زمانی مذکور شد.

این مقام مسئول در خصوص تعامل و مشارکت بخش های کشاورزی و صنعتی درگذر موفق از پیک تابستان سال جاری نیز اظهار داشت: به منظور بهره مندی از همکاری مشترکان کشاورزی و صنعتی امسال تعداد ۲۶ هزار و ۲۹۶فقره تفاهم‌نامه در حوزه کشاورزی و۲ هزار و ۹۰ فقره در حوزه صنعت منعقد گردید که در نهایت به صرفه‌جویی انرژی برق و کمک به گذر از پیک تابستان منجرشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه خاطر نشان کرد: خادمان صنعت توزیع برق استان فارس درراستای افزایش رضایتمندی مردم شریف استان و تامین برق مطمئن و پایدار، به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و انتظار می‌ رود که شهروندان نیز با استمرار همکاری و مشارکت در مدیریت مصرف برق، تلاشگران برق این استان را در مسیر خدمت رسانی بیش از پیش یاری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار