‎پاک فطرت تاکید کرد: رسانه های بیگانه امروز به انقلاب اسلامی هجمه کرده اند اما کار فاخری مانند «محشر» در خنثی کردن تبلیغات سوء آنها موثر است.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ 26 September 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: علیرضا پاک فطرت، با حضور در محل اجرای نمایش «محشر» گفت: از برگزار کنندگان این نمایشنامه فاخر تشکر می کنم و مکان انتخابی برگزاری نمایش، نور، صدا، صحنه، نظم برنامه، هنروران و ... همگی مطلوب است و کار پر زحمتی به شمار می رود.

‎نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه در این فصل سال هر شب جمعیت زیادی در این مکان می توانند این نمایش را ببییند جای تشکر دارد و نقش نمایش میدانی بسیار جذاب تر از فیلم است و اثربخش تر خواهد بود.

‎پاک فطرت تاکید کرد: رسانه های بیگانه امروز به انقلاب اسلامی هجمه کرده اند اما کار فاخری مانند «محشر» در خنثی کردن تبلیغات سوء آنها موثر است.

‎وی گفت: برای هر یک از موضوعات «محشر» می توان یک نمایش جداگانه ساخت و از مدیران و مسئولان می خواهم که حتما این نمایش را ببینند و در محشر به حق الناس بسیار خوب پرداخته شد و قسمتی هم که به رای های مردم و پاسخگویی به اعتماد مردم پرداخته شده که موضوع قابل تاملی است.

‎پاک فطرت تاکید کرد: از سپاه، بسیج، شهرداری شیراز و کارگردانان و ... تشکر می کنم و «محشر» یک درس اخلاقی خوب به مخاطب ارائه می کند و بر ذره ذره اعمال تاکید دارد و امیدواریم هر کسی نمایش را می بیند به اعمال خود بیشتر توجه کند.

‎وی تصریح کرد: استقبال مردم شیراز مطلوب است و امیدواریم در سال های آتی شاهد تداوم نمایش های این چنینی باشیم و محشر یک کار تاثیر گذار فرهنگی، دینی و اجتماعی است که برای شهروندان و مسئولان کاربردی است و حتی با فرهنگ سازی مطلوب باعث کاهش هزینه های نگهداری از شهر هم می شود.

اعظم سالاری هم با حضور در محل اجرای نمایش «محشر» گفت: «محشر» تلنگری برای آنهایی است که موفق به دین این نمایش می شوند تا بداند پس از این این دنیای فانی، جهان و سرای آخرتی هست که به تمام اعمال و رفتار ما رسیدگی می شود.
همسر سردار شهید اسکندری افزود: در «محشر» به موضوع شهدایی مانند شهید اسلامی نسب و شهید اسکندری به خوبی یاد شده که برای انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان بسیار عالی است.
وی اضافه کرد: سبک شهادت شهید اسکندری مانند امام حسین (ع) بود و در راه دفاع از حرم و اسلام جان خود را نثار کرد و معتقد بودند که باید در مقابل افرادی که با دین خدا مقابله می کنند قد علم کرد و حتی جان داد و شهادت را در آغوش گرفت.
همسر شهید اسکندری تاکید کرد: شهادت شهید اسکندری نمونه ای از اخلاص وی برای اسلام و نظام مقدس بود و باید فضائل شهدا به خوبی به نسل جوان منتقل شود و جامعه اسلامی ما به نمایش «محشر» به عنوان مسیری برای جذب شدن به نیکی ها و آرمان شهدا نیاز دارد.
سالاری گفت: سیره ائمه معصومان (ع) و تمسک به ایشان در نمایش «محشر» بسیار مشهود است و از تمام دست اندرکاران این نمایش فاخر قدردانی می کنیم و شور و شعف مردم شیراز برای دیدن این نمایش وصف ناشدنی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار