نمایش «محشر» که از ۲۲ شهریور در «گود سیمان» شیراز آغاز شده و قرار بود تا هشتم مهرماه ادامه داشته باشد، به دلایل نامعلوم تعطیل شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 28 September 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: نمایش «محشر» که از ۲۲ شهریور در «گود سیمان» شیراز آغاز شده و قرار بود تا هشتم مهرماه ادامه داشته باشد، به دلایل نامعلوم تعطیل شد، روابط عمومی این نمایش از ارائه هرگونه پاسخ شفافی امتناع می کند، پیگیری های خبرنگار خبرگزاری شبستان برای مشخص شدن علت تعطیلی این نمایش همچنان ادامه دارد.

پس از مراجعه مردم، بازدیدکنندگان مطلع شدند که تیم برگزاری نمایش در حال جمع آوری سازه های نمایش هستند، این در حالی است که روابط عمومی نمایش به نقل از «مصطفی فتاحی»، تهیه کننده نمایش «محشر» در پیام های خود عنوان کرده بود به دلیل استقبال مردمی این نمایش تا جمعه هشتم مهرماه به صورت یک سانس در هر شب به اجرا می رسد.

با توجه به پای کار بودن رسانه های جمعی استان فارس و اطلاع رسانی خوب و به موقع در مورد این نمایش، روابط عمومی نمایش باید پاسخگوی افکار عمومی باشد، چرا عصر دیروز تعطیل شدن سانس امشب و تعطیلی کلی این نمایش را در پیام رسان های داخلی به اطلاع رسانه های جمعی نرسانده و یا از طریق سایت بلیط فروشی این نمایش اطلاع رسانی نکرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار