مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی پارس شیراز در پاییز امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 28 September 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سید مؤید محسن نژاد با اعلام این خبر گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی شیراز از ۲۳ تا ۲۶ آذر در پایگاه بین‌المللی نمایشگاه‌های استان فارس در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

او افزود:این نمایشگاه به مدت ۴ روز و با حضور شرکت‌ها، هتل‌ها، مؤسسات گردشگری و صنایع وابسته، همچنین فعالین و صنعتگران صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بابیان اینکه نمایشگاه مذکور با دو سال وقفه برگزار می‌شوداضافه کرد: امسال برنامه‌ریزی برای برگزاری این نمایشگاه ماه‌ها است در حال انجام است. آقای محسن نژاد گفت:پوستر این نمایشگاه تخصصی در هفته گردشگری رونمایی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در خصوص محور‌های این نمایشگاه بین‌المللی افزود:نمایشگاه دوازدهم گردشگری پارس با محوریت گردشگری، صنایع‌دستی، گردشگری خوراک، گردشگری زیارت و گردشگری طبیعت است. آقای محسن نژاد همچنین گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی گردشگری و صنایع‌دستی با حضور فعالان و اساتید گردشگری ایران، رونمایی از چند اثر فاخر صنایع‌دستی، معرفی مسیر‌های جدید گردشگری، معرفی گردشگری خوراک به‌عنوان اولویت نسل آتی گردشگری و تعدادی برنامه متنوع و متفاوت با برنامه‌های هرساله از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه تخصصی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس اضافه کرد: علاوه بر حضور برخی ادارات کل میراث فرهنگی کشور، مؤسسات بخش خصوصی فعال داخلی نیز در نمایشگاه حضور دارند، همچنین شاهد حضور تعدادی از موسسات و فعالان گردشگری خارجی هم خواهیم بود که به‌زودی ملیت و اسامی آن‌ها اعلام می‌شود.
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی پارس از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برپا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار