امام جمعه اهل سنت فارس با تاکید بر اینکه با اشوب و اغتشاش مشکلی حل نمی‌شود، گفت: این رفتارهای احساسی برای مردم عایدی جز مشکلات به همراه نخواهد داشت بنابراین آشوب‌گران بدانند که این برخوردها راه به جایی نمی‌برد، مردم نیز باید هوشیار باشند و تحت تاثیر نقشه.های دشمن قرار نگیرند.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ 02 October 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام خواجوی اظهار داشت: اغتشاشات به‌هیچ عنوان قابل قبول نیست و تخریب اموال عمومی به ضرر مردم تمام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فضای نقد منصفانه و انتقاد در کشور وجود دارد و معترضان می‌توانند انتقادات بجای خود را به مسئولان منتقل کنند، افزود: ایجاد ناامنی، آشوب‌گری و اخلال در نظم عمومی جامعه با انتقاد و اعتراض فرق دارد و فضا را برای فتنه‌گری دشمن که همواره به دنبال فرصت است، فراهم می‌کند.

امام جمعه اهل سنت فارس، با تاکید بر اینکه ما همواره با به دنبال آرامش و اتحاد و همبستگی باشیم، تاکید کرد: حاکم بودن آرامش بر جامعه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند و ما با مدیریت این اوضاع نباید فرصت توطئه به دشمن بدهیم.

حجت‌الاسلام خواجوی با اشاره به رفتارهای نابخردانه برخی سلبریتی‌ها در آشوب‌های اخیر گفت: بیگانگان نمی‌توانند کسی را مجبور به انجام کاری کنند؛ چرا که اگر فردی نخواهد اقدامی انجام دهد، کسی نمی‌تواند او را به زور وادار کند؛ پس برخی از این افراد معروف فریب خورده‌اند و آب به اسیاب دشمن ریخته‌اند.

او با بیان اینکه دشمن برای تجزیه ایران برنامه‌ریزی کرده است، افزود: کشورهایی که به دنبال این نقشه‌ها بوده‌اند چه استفاده‌ای برده‌اند، تجزیه‌طلبی برنامه‌ای از پیش تعیبن شده است.

خواجوی تاکید کرد: کشور ما امروز در امنیت و ارامش به سر می‌برد و اگر مشکل اقتصادی یا گرانی وجود دارد، در همه کشورها تورم و گرانی وجود است که با همت مسئولان بهتر خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه با اشوب و اغتشاش مشکلی حل نمی‌شود، گفت: این رفتارهای احساسی برای مردم عایدی جز مشکلات به همراه نخواهد داشت بنابراین آشوب‌گران بدانند که این برخوردها راه به جایی نمی‌برد، مردم نیز باید هوشیار باشند و تحت تاثیر نقشه.های دشمن قرار نگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار