با تأکید بر اینکه هر جا امنیت مورد تهدید قرار بگیرید چه در فضای مجازی چه حقیقی دفاع می‌کنیم، گفت: گفتن و بیان آموزه‌های دفاع مقدس مطلقاً به معنای جنگ‌طلبی نیست ما با هیچ کشوری در حال جنگ نیستیم ولی در دفاع تردیدی نداریم.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 04 October 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا:اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس سالن «شهید سلیمانی» سازمان هواشناسی فارس افتتاح و از ایثارگران این سازمان نیز تجلیل شد.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این مراسم با تأکید بر اینکه دفاع مقدس باید برای نسل جدید تبیین شود، گفت: دفاع مقدس تجربه گران سنگی است که باید به نسل‌های دیگر منتقل شود.

وی با تأکید بر اینکه هر جا امنیت مورد تهدید قرار بگیرید چه در فضای مجازی چه حقیقی دفاع می‌کنیم، گفت: گفتن و بیان آموزه‌های دفاع مقدس مطلقاً به معنای جنگ‌طلبی نیست ما با هیچ کشوری در حال جنگ نیستیم ولی در دفاع تردیدی نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: ثمره خون بیش از ۲۵۰ هزار شهید باعث ماندگاری جمهوری اسلامی شد و هر کسی به دین و کشورش علاقه‌مند است باید برای حفظ آن تلاش کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار