مشفقیان گفت: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز به مناسبت تقارن هفته گردشگری با هفته دفاع مقدس به برافراشتن پرچم ایران، شیراز شهر گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) در ورودی «دروازه قرآن» اقدام کرده است.
کد خبر: ۱۰۷۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲ 04 October 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: مصطفی مشفقیان، امروز سه شنبه (12 مهر) ضمن گرامیداشت تقارن هفته گردشگری با هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز به مناسبت این تقارن به برگزاری ویژه برنامه هایی در سطح شهر شیراز پرداخته و برافراشتن پرچم ایران، شیراز شهر گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) در ورودی «دروازه قرآن» از این موارد است.

معاون شهردار شیراز ادامه داد: این پرچم در ارتفاع 50 متری قرار گرفته و هدف از برافراشتن آن تثبیت جایگاه شیراز در حوزه های گردشگری و مذهبی است و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) هم شیراز را بعد از مشهد و قم، سومین حرم اهل ‌بیت (ع) نامیده اند که باید این مهم در تبلیغات عمومی و رسانه ‌ای و هنگام تخصیص اعتبارات گوناگون، مورد توجه قرار گیرد و مشتاقان داخل و خارج از کشور بیشتر متوجه قداست و اهمیت این بارگاه مقدس شوند.

وی اعلام کرد: ویژه برنامه «مردان شهر» با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی فارس برگزار شد و صنوف گردشگری از ایثارگران، جانبازان و خانواده آنها و خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس در حوزه های گردشگری، هتل داری و صنایع دستی، تقدیر کردند.

مشفقیان تصریح کرد: شهدا و یادگاران دفاع مقدس از برکات ایران اسلامی هستند و انقلاب اسلامی ماندگاری و موفقیت‌ه ای خود را مدیون خون پاک شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران است.

پایان پیام/664

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار