با ورود دستگاه قضا مشکلات یک کارخانه محصولات غذایی در سعادت شهر حل و ۱۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار شدند.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ 05 October 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: علی اصغر دهقانی مدیرعامل کارخانه محصولات غذایی سعادت شهر گفت: واحد تولیدی مانی از حدود ۱۲ سال قبل کار خود را در شهرستان پاسارگاد و با سرمایه شخصی و بدون وام آغاز کرد که به مرور زمان کار را گسترش داده و تعداد نیرو‌های شاغل را به ۴۰ نفر رساندیم.

او با اشاره به مشکل این واحد تولیدی گفت: پس از مدتی از آغاز به کار، چاه آب کارخانه خشک شد. به منظور تامین آب مصرفی کارخانه چند حلقه چاه جدید حفر شد، اما به نتیجه‌ای نرسید و از آنجا که این کارخانه در بخش صادرات فعال بود و در اکثر شهر‌ها نمایندگی داشتیم، مجبور به ادامه کار با همان وضعیت شدیم.

مدیرعامل کارخانه محصولات غذایی سعادت شهر گفت: برای ادامه کار، زمینی را که دولت ۱۵ سال قبل به یک شخص دیگری واگذار کرده بود و آن فرد نتوانسته بود در آن زمین، کاری انجام دهد را خریداری کردیم و در طول یک سال کارخانه جدید را به بهره‌مندی رساندیم.

او گفت: در طول این یک سال تا کارخانه جدید راه‌اندازی شود، برای کارخانه قدیمی آب خریداری می‌کردیم و تولید ادامه داشت، اما جهاد کشاورزی استان اعلام کرد که پروانه تأسیس کارخانه جدید برای تولید رب گوجه فرنگی است و تا خط تولید رب گوجه نصب و فعال نشود، اجازه بهره برداری به کارخانه داده نمی‌شود.

دهقانی یادآور شد: نمی‌توانستیم کارخانه را یک سال دیگر تعطیل کنیم تا خط تولید رب گوجه هم نصب شود چرا که در این صورت، بازار داخلی و صادرات‌مان را از دست می‌دادیم.

مدیرعامل کارخانه محصولات غذایی سعادت شهر گفت: با مطرح کردن مشکل‌مان با دادگستری شهرستان پاسارگاد، بلافاصله کارگروهی با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های استانی تشکیل شد.

او با بیان این که با ورود سریع دادگستری استان فارس مشکل واحد تولیدی‌مان حل شد، گفت: هم اکنون ۱۰۰ نفر در کارخانه مشغول به کار هستند.

برچسب ها: احیا ، کارخانه ، سعادت شهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار