اکبر سلطانی افزود: برای ایمن سازی کمربندی جنوب شیراز، عملیات اجرایی تعهداتی که مربوط به شهرداری شیراز بوده از سه ماه گذشته آغاز شده است و ایمن سازی این کمربندی در اولویت شهردار شیراز است.
کد خبر: ۱۰۷۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 06 October 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: علی اکبر سلطانی افزود: برای ایمن سازی کمربندی جنوب شیراز، عملیات اجرایی تعهداتی که مربوط به شهرداری شیراز بوده از سه ماه گذشته آغاز شده است و ایمن سازی این کمربندی در اولویت شهردار شیراز است.
وی افزود: با استانداری برای تعیین تکلیف محور‌های این کمربندی به زودی نشستی خواهیم داشت و امیدواریم تا یک ماه آینده اقدامات لازم با حضور شهردار جدید و کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز در این خصوص به انجام برسد.
به گفته سلطانی؛ در حوزه قطار شهری شیراز تکمیل و بهره برداری از خط ۲ مترو در سال جاری در اولویت قرار گرفته و طرح مطالعات جامع شهر شیراز هم در حال بررسی و جمع بندی است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: با تصویب طرح حمل و نقل همگانی یا ۷۷۷ نحوه توزیع امکانات حمل و نقل عمومی بررسی و مطالعه خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال تصویب شود.
وی ادامه داد: برای توسعه پروژه‌های حوزه عمرانی و گردشگری شهری سه تفاهم نامه به ارزش ۱۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با سه شرکت بزرگ منعقد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار