رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد که حریق حادث شده بامداد دوشنبه ۱۸ مهر در شیراز به موقع مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ 10 October 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: هادی قانعرئیس آتش نشانی شیراز گفت: ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه شامگاه یکشنبه یک مورد حادثه سقوط در چاهک آسانسور در خیابان فردوسی شیراز به مرکز این سازمان اعلام و نیروی امدادی به محل اعزام شد.

قانع اضافه کرد: در این حادثه و براساس اظهارات شاهدان، یک کارگر ۶۰ ساله به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی و بی احتیاطی، از طبقه دوم یک ساختمان به طبقه منفی یک سقوط کرده بود.

رئیس آتش نشانی شیراز خاطرنشان کرد که علیرغم سرعت عمل امدادگران این سازمان در انتقال فرد مصدوم، گفت: مصدوم تحویل نیروهای اورژانس شد اما پس از انجام معاینه، امدادگران اورژانس از فوت فرد یاد شده خبر دادند.

قانع ضمن بیان اینکه خطر سقوط در چاه آسانسور واقعا جدی است، گفت: نصب آسانسور باید در شرایطی آغاز شود که محیط و محدوده درب آسانسور درکلیه طبقات کاملا ایمن سازی شده باشد.

رئیس آتش نشانی شیراز گفت: نصب آسانسور زمانی آغاز می شود که اکثر عوامل اجرایی ساختمان یا تعدادی از آنان در ساختمان حضور دارند و این حضور باعث می شود که توجه به ایمن سازی حریم و محوطه دربهای آسانسور در تمامی طبقات بسیار مهم و با اهمیت باشد.

 

برچسب ها: سقوط ، چاهک آسانسور ، کشته
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار