معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: کار رسانه را روشنگری ، مطالبه گری و طرح مساله دانست و افزود: بدون کار رسانه‌ای بسیاری از ابهامات و مسائل حل نشده باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۱۰۷۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ 12 October 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: اسماعیل محبی پور در نشست هم اندیشی با رسانه های استان فارس در شیراز افزود: وجود اختلافات در عرصه های مختلف در کنار وجود اشتراکات امری کاملا طبیعی است اما باید با هدف ایجاد وحدت و یکپارچگی در جامعه، اشتراکات را شناسایی و به جامعه معرفی کنیم.
او ادامه داد: وطن، دین، توسعه و پیشرفت، امید و نشاط از جمله اشتراکات و معیارهای اشتراکی ریشه داری هستند که همه مردم خواهان آن هستند و اقشار، گروه‌ها و قومیت‌های مختلف را دور هم جمع کرده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت : تفاوت‌ ها لازمه ارتقاء و استفاده از ظرفیت های متفاوت و تکمیل توانمندی ها است اما اگر ما نگاهمان صرفا به تفاوت ها و اختلافات باشد و از اشتراکات غافل شویم ، نتیجه نهایی که همراهی ، همسانی و رسیدن به هدف مطلوب است از ذهن دور خواهد شد.
محبی پور افزود: در بخش بزرگی از کشور، دین مشترک نقطه اشتراک مهمی است که در قانون اساسی خود نیز پذیرفته ایم که دین اسلام دین رسمی کشور و مورد پذیرش همگان است.
او بیان کرد: در مقابل تعداد بیشمار نقاط مشترک که در جامعه و در میان مردم وجود دارد، تعداد تفاوت ها و اختلاف نظرها بسیار محدود است.
وی کار رسانه را روشنگری ، مطالبه گری و طرح مساله دانست و افزود: بدون کار رسانه‌ای بسیاری از ابهامات و مسائل حل نشده باقی خواهد ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار