در حاشیه بازدید بانوان خیّر از بند نسوان زندان عادل آباد شیراز رئیس کل دادگستری استان فارس از نیاز 28 تن از بانوان زندانی در شیراز به کمک های خیرین برای آزادی از زندان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 19 October 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در این بازدید از بند نسوان زندان مرکزی شیراز که با حضور 13 تن از زنان خیّر استان انجام شد گفت: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی توجه به آزادی بانوان زندانی جرائم مالی و غیر عمد است و دادگستری فارس در این خصوص همواره برنامه های مشترکی را با مجامع مختلف و خیّرین دنبال کرده است .

رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این بازدید با بیان اینکه کمک های مردمی و خیرّین استان جهت آزاد سازی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد بخصوص بانوان زندانی و زنان سرپرست خانوار اختصاص یافته است گفت: در حال حاضر 28 زندانی زن در انتظار کمک های خیرّین برای رهایی از زندان می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه با بیان اینکه دادگستری استان نیز با اعطای تسهیلات قضایی زمینه آزادی زنان زندانی را فراهم کرده است گفت: در سال جاری برای 135 زندانی زن زمینه اشتغال بسته در قالب کارگاه های درون زندان و همچنین مشاغل و فعالیت های اقتصادی درون بند های زندان موصوف به اشتغال نشسته را ایجاد کرده است.

رئیس شورای قضایی استان از اعطای تسهیلات قضایی رأی باز و پیگیری اشتغال 58 زندانی زن نیز خبر داد و افزود: علاوه بر کمک خیرّین و تلاش مجموعه های حمایتی استان تلاش کرده ایم تا زمینه آزادی هر چه بیشتر زندانیان معسر و بیگناه که در اثر حوادث گرفتار زندان شده اند را با پذیرش اعسار فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار