شهردار شیراز با اشاره به خدمات شهرداری این کلان‌شهر در ابعاد گوناگون خدمات‌رسانی، برای گام نهادن شهرداری در گسترش زیرساخت‌های درمانی شیراز با همراهی خیرین اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ 19 October 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمدحسن اسدی چهارشنبه ۲۷ مهر ماه در دیدار با هیئت‌مدیره مجمع خیرین تأمین سلامت فارس با ابراز خرسندی از آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 1400 تختخوابی حضرت محمد رسول‌الله(ص) اظهار کرد: این بیمارستان کارایی فراوانی در این کلان‌شهر، جنوب و کل کشور خواهد داشت.

او با تاکید بر لزوم پیشرفت مراکز و جایگاه‌های درمانی در شیراز، به وجود برخی اراضی در این کلانشهر با گستره محدود اشاره و بیان کرد: شهرداری با حفظ مالکیت خود، این زمین‌ها را با کاربری درمانی در اختیار خیرین قرار خواهد داد تا در این کلان‌شهر شاهد پیشرفت درمانگاه و کلینیک درمانی باشیم.

اسدی با اشاره به گستره فعالیت‌ها و وظایف شهرداری، آمادگی مجموعه مدیریت شهری شیراز برای ورود به فعالیت‌های اثرگذار در گسترش زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و انجام حمایت از خیرین و فعالان این عرصه را اعلام کرد.

اسدی آموزش همگانی و پیشگیری را به‌عنوان مؤلفه‌ای برجسته در ارتقاء سلامت و شادابی جامعه و اثرگذار در همه ابعاد توصیف و اضافه کرد: فرهنگ شهروندی باارزش‌ترین اصل مدیریت شهری در خدمت به مردم بوده و تلاش خود را برای این مهم انجام می‌دهیم؛ اگرچه شیراز و مردم این شهر در اخلاق، ادب و فرهنگ زبانزد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار