اسدالله طاهری در رابطه با سهمیه بنزین سوپر ویژه استان فارس هم گفت: سهمیه استان فارس از بنزین سوپری که در کشور تولید می‌شود بسیار محدود است و حدود ٣٠ هزار لیتر بنزین سوپر در جایگاه‌های ویژه توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ 20 October 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: اسدالله طاهری گفت: الکترونیکی کردن توزیع نفت سفید در بین روستا‌های فاقد گاز طبیعی در سراسر استان از دو سال پیش آغاز شد و در سال گذشته تکمیل شده است.

او گفت: در برخی روستا‌ها که امکانت محدودی وجود داشت، گروه‌های جهادی از شرکت اعزام شدند و این گروه‌ها تک تک خانوار‌ها را ثبت‌نام کردند. در برخی مناطق از جمله سپیدان، داراب، دشت ارژن، کامفیروز و نورآباد باید تمهیداتی برای توزیع نفت سفید اندیشیده شود.

طاهری گفت: جلسه نفت‌رسانی به این مناطق اخیرا برگزار شده و قطعا با کمترین مشکل در این زمینه سوخت زمستانی این مناطق تامین می‌گردد.

او با بیان اینکه تأمین سهمیه سوخت به عهده شرکت نفت نیست، اگفت: برای امور عشایر ثبت‌نام‌های اولیه انجام شده است، درصدد هستیم سوخت عشایر را در محل گرمسیری و قشلاق عشایر که قرار است ایلات و طوایف عشایری مستقر شوند تأمین گردد.

این مسئول در رابطه با سهمیه بنزین سوپر ویژه استان فارس هم گفت: سهمیه استان فارس از بنزین سوپری که در کشور تولید می‌شود بسیار محدود است و حدود ٣٠ هزار لیتر بنزین سوپر در جایگاه‌های ویژه توزیع می‌شود.

طاهری تامین سوخت هواپیما‌ها را نیز یاد آور شد و گفت: فارس با ۴ فرودگاه شیراز، لارستان، لامرد و جهرم در بخش سوخت هوایی در ۶ ماهه امسال بیش از ۳۴ میلیون لیتر مصرف سوخت داشته و رشد ۱۸ درصدی را شاهد بودیم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس اعلام کرد: استان فارس از وجود ٨ کارخانه سیمان در شهرستان‌های مختلف برخوردار است که جزو مراکز و کارخانجات پر مصرف به شمار می‌روند که بسته به شرایط جوی که استان دارد در حوالی فصل سرما گاز این واحد‌های تولیدی قطع می‌شود و باید به سمت مصرف مازوت و سوخت دوم بروند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار