امام جمعه قیروکارزین با بیان اینکه پیشرفت های جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است اظهار داشت: اگر امروز دشمن سعی می کند فکر و شناخت مردم را تغییر داده و آنان را از آینده کشور ناامید کنند و امنت ملی کشور را به خطر اندازند به خاطر همین پشرفت های چشمگیر ایران اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ 22 October 2022

تابناک فارس به نقل از شیرازه: امام جمعه قیروکارزین در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به روز 4 آبان 1343 سالگرد بیانات افشاگرانه امام (ره) در خصوص قانون ننگین کاپیتولاسیون اظهار داشت : کاپیتولاسیون نماد تحقیر ملت ایران بود اما به برکت مجاهدت های امام و خون شهدا از معدود کشورهایی هستیم که ایران زیر بار ننگ قانون کاپیتولاسیون قرار نگرفت.


حجت الاسلام صداقت با بیان اینکه آمریکا توسط این قانون ننگین تحقیر مردم کشورهای مختلف دنیا را در دستور کار خود دارد گفت: آمریکا بیش از 800 پایگاه نظامی در کشورهای مختلف دنیا دارد که در حال جاسوسی و حفظ منابع نامشروع خود ولو به ذلت و از بین رفتن منابع کشورهای مختلف است و واقعیت این است که در امتداد قانون ننگین کاپیتولاسیون است.


وی گفت: کشور ایران به برکت انقلاب اسلامی و امامین انقلاب بیش از 40 سال است که از این ذلت و تحقیر مستکبران رهایی پیدا کرده و این استقلال و عزت یک افتخار است.


امام جمعه قروکارزین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نخبگان علمی کشور اظهار داشت: نخبگان دانشگاهی در چهار دهه انقلاب موجب آبرو برای کشور شده و پیشرفت های چشمگیری به برکت مجاهدات های دانشمندان دست یافته است.


حجت الاسلام صداقت با بیان اینکه با تکیه بر استعدادهای برتر و نخبگان می شود مشکلات کشور را حل کرد و به جلو برد گفت: پیشرفت های چشمگیری در ساخت و پرتاب ماهواره، نانوتکنولوژی، سلول های بنیادین ، در شبیه سازی حیوان زنده، علم هسته ای، ساخت تجهیزات دفاعی از قبیل موشک های دوربرد و نقطه زن، ساخت انواع پهپادهای پیشرفته و فوق پیشرفته، ساخت واکسن که نیاز به تکنولوژی بالایی دارد این ها نشان می دهد که کشور ما در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه پیشرفت های جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است اظهار داشت: اگر امروز دشمن سعی می کند فکر و شناخت مردم را تغییر داده و آنان را از آینده کشور ناامید کنند و امنت ملی کشور را به خطر اندازند به خاطر همین پشرفت های چشمگیر ایران اسلامی است.


حجت الاسلام صداقت با اشاره به تبلیغات رسانه ای و دروغ پراکن دشمن عنوان کرد: امروز در فضا مجازی مشاهده می کنیم در این یک ماه 3 الی 4 بار انقلاب از بین رفته است. خیلی از شهرها بدست اغتشاشگران افتاده یا اینکه مقام معظم رهبری از دنیا رفته است و بدل ایشان است. این دورغ پردازی ها فاجعه رسانه ای غرب علیه ملت ایران است.

امام جمعه قیروکارزین گفت: امروز افتضاح رسانه ای در دنیا است از اول انقلاب می گفتند این انقلاب یک ماه، دوماه و یک سالی دیگر تمام است متاسفانه فاجعه بار تر این است که بعضی از کسانی که در داخل کشور بودند مرعوب این حرف ها شدند و آن ها را تکرار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار