سردسته آشوبگران و مخلان امنیت در سروستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۷۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ 24 October 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در اغتشاشات اخیر سردسته اصلی در شهرستان سروستان دستگیر و روانه دادسرا شد.

سردار رهام بخش حبیبی افزود: در پي اغتشاشات اخیر توسط معاندین ، شناسايي و بازداشت عناصر اصلي اغتشاش و اخلالگران تخريب اموال عمومي و بروز ناامني به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي تصريح كرد: ماموران پليس امنیت عمومی سروستان با اقدامات فني و تخصصي، يك نفر از عوامل اصلي و محرك اغتشاشات و طراح شعارهاي هنجارشکننده را شناسايي و وي را در منزلش در يكي از محله‌هاي اين شهرستان دستگير كردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهم ۷ عدد کوکتل مولوتوف ساخته شده و آماده به کار، ۳ هزار بطری خالی شیشه‌ای و ۱۵۰ دست البسه کهنه جهت استفاده در ساخت کوکتل مولوتوف، ۴ لیتر اسید خالص با غلظت بالا جهت استفاده در اغتشاشات علیه مامورین، اماکن و خودروها، ۸ عدد سرنگ حاوی اسید، ۳۰ لیتر بنزین، گازوئیل و روغن سوخته و یک جلد دفترچه یادداشت حاوی شعار‌هایی با مضمون حمایت از گروه‌های معاند کشف شد.

سردار حبيبي با اشاره به اينكه در بررسي از سوابق متهم، جرائمي از قبيل جعل عنوان، كلاهبرداري و تحصيل مال نامشروع وجود دارد، تصريح كرد: كارگاه توليد كوكتل مولوتوف منهدم و متهم براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شد.اين مقام ارشد انتظامي گفت: پلیس با کسانی که قصد ایجاد ناامني و برهم زدن نظم عمومی برای مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار