حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نیز حجت را بر مسئولین تمام کرد که در برخورد، محاکمه و مجازات اغتشاشگران بیش از این مماشات نکنند و خواستار این شدند که قاطعانه و سریع‌تر با مسببین اصلی این اتفاقات برخورد شود و مجازات آنها در کمترین زمان ممکن انجام شود و اطلاع‌رسانی لازم هم صورت گیرد چون قطعاً در پیشگیری از جری شدن آشوبگران نتیجه بهتری حاصل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ 07 November 2022

تابناک فارس به نقل از شیرازه: در پی اغتشاشات اخیر و آشوب هایی که برخی افراد وطن فروش و برده دشمن در کشور انجام دادند تعداد زیادی از نیروهای نظامی، بسیجی، طلاب و بانوان محجبه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که در این میان عده ای نیز به شهادت رسیدند.

در روزهای اخیر نیز اغتشاشگران چند تن از نیروهای نظامی را در کرج مورد حمله قرار دادند که دو نفر به شهادت رسیده و دو نفر هم حالشان بسیار وخیم می‌باشد.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نیز حجت را بر مسئولین تمام کرد که در برخورد، محاکمه و مجازات اغتشاشگران بیش از این مماشات نکنند و خواستار این شدند که قاطعانه و سریع‌تر با مسببین اصلی این اتفاقات برخورد شود و مجازات آنها در کمترین زمان ممکن انجام شود و اطلاع‌رسانی لازم هم صورت گیرد چون قطعاً در پیشگیری از جری شدن آشوبگران نتیجه بهتری حاصل می‌شود.

قطعا چنین اقداماتی نتیجه مماشات و سکوت دولت و مجلس می‌باشد به همین خاطر جهت اعلام موضع نمایندگان به سراغ چند تن از نمایندگان فارس رفته ایم.

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم شهرستانهای مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: متاسفانه هر وقت در کشور ما اعتراضی صورت میگیرد با ورود اجانب و سرسپرده های داخلی آنها شاهد این هستیم که اعتراضات به آشوب کشیده می شود و این سری هم دشمن با تمام توان و ظرفیت و نیروهایی که داشته وارد میدان شده است.

وی با بیان اینکه اول اینکه ما حساب معترضان و مردم را از حساب آشوب گران و اغتشاشگران جدا میدانیم، افزود: بعد از آرام شدن فضا نیز حتما مطالبات به حق و قانونی معترضین را که اکنون در حال بررسی است دنبال خواهیم کرد و در جهت اصلاح برخی روندهای غلط در دولت های گذشته پاسخ خواهیم داد.

رشیدی ادامه داد:اما اینکه آشوبگران، فتنه سازان و ضد انقلابها فکر کنند اینها آحاد مردم هستند یک فکر باطلی است و گذر زمان هم به خوبی این موضوع را ثابت کرده که همواره مردم حسابشان را از آغتشاشات جدا کرده اند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه صبراستراتژیک و مظلومانه نظام در برابر آشوب و اغتشاشگران داخلی و خارجی به این خاطر است تا این فضای فتنه و غبار آلود برای مردم بیشتر روشن شود، عنوان کرد: قطعا اکنون در مرحله شناسایی و برخورد با سرکرده ها و لیدرهای این جریان هستیم و مردم مطمئن باشند ما اجازه نخواهیم داد که خون پاک افرادی که بیگناه کشته شدند به زمین ریخته شود، فرقی هم نمیکند چه شهدای حمله تروریستی داعش به شاهچراغ ، چه حمله چند اراذل و اوباش به نیروهای انتظامی در کرج و دیگر جاها و چه حمله تروریستی کور دشمن به دنبال کشته گرفتن از نظام همه از نظر ما حملات تروریستی حساب شده و با آنها برخورد قاطع خواهد شد و به اشد مجازات می‌رسند.

سخنگوی فراکسیون شفافیت مجلس در ادامه تصریح کرد: ولی نکته ای که حائز اهمیت است این که کسانی هم که دروغ گفته اند، مشوق اغتشاشات بودند، جامعه را ملتهب و متشنج کردند به ویژه سلبریتی هایی که در این آتش دمیدند، همه باید پاسخگو بوده و با آنان مطابق قانون برخورد می‌شود و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم به صورت ویژه در مجلس پیگیر این ماجرا هستیم.

رشیدی در پاسخ به این سوال خبرنگار شیرازه که آیا حاکمیت و مجلس همچنان رویه مماشات را در پیش خواهند گرفت یا برخورد قاطع با افراد متخلف را در دستور کار دارند؟ اظهار کرد: حتما حاکمیت نسبت به این اتفاقات تغییر رویه خواهد داد و افرادی هم که به شهادت رسیده اند سندی است بر این صبر و مظلومیت، مردم هم اکنون در مرحله ای قرار دارند که متوجه شدند کسانی که می‌خواهند به اسم آنها در کشور اغتشاش کرده و به امنیت کشور آسیب بزنند هدف و نگاه هشان چه بوده و گذر زمان هم مشخص خواهد کرد.

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در پایان گفت: از طرفی نیز همانطور که سپاه پاسداران عقبه حزب کومله را در عراق مورد ضربه قرار داد و کار دستشان آمد، عقبه فکری و مالی شبکه های اینترنشنال، بی بی سی، منوتو و ... را که با دروغ پردازی باعث جو خشم و ناامیدی و آشوب بین مردم شدند را مورد ضربه قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
وقتی زبان مردم را بریده باشند، از زبان مردم گفتن اسان و مطالبات مردم در بیان مسئولین مدعی دفاع از خون شهدا و امنیت اخلاقی جامعه تحریف میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
خیلی از بسیجیها در میان اغتشاشگران بودند و دلیل مماشات همین است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار