میزبانی قطر از جام جهانی ۲۰۲۲ از ۱۲ سال قبل مشخص بود، اما به نظر می‌رسد برنامه ریزی جامعی برای بهره مندی از این ظرفیت انجام نشده است.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ 09 November 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، که از ۲۹ آبان آغاز می‌شود فرصت مناسبی برای ایران و به ویژه استان فارس در زمینه استفاده از ظرفیت‌ها بود.
قطر به دلیل نداشتن ظرفیت کافی اسکان مسافران جام جهانی با مشکلات زیادی رو به رو بود که مسئولان ایران می‌توانستند از نزدیکی این کشور به شهر‌های ایران به ویژه شهر‌های استان فارس، استفاده و برای درآمدزایی برنامه ریزی کنند.
میزبانی قطر از جام جهانی ۲۰۲۲ از ۱۲ سال قبل مشخص بود، اما به نظر می‌رسد برنامه ریزی جامعی برای بهره مندی از این ظرفیت انجام نشده است.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرودگاه‌های بین المللی شیراز، لار و لامرد فاصله زمانی ۵۰ تا ۶۰ دقیقه‌ای با قطر دارند که یک فرصت مناسب برای جذب گردشگر و صادرات محصول به این جام داشت.
قادری در سطح ملی برای انجام پرواز‌های متعدد برنامه‌ریزی شده است افزود: به دنبال حذف روادید برای حضور مسافران جام جهانی قطر در سفر به ایران هستیم.
معاون زیارتی و گردشگری استاندار فارس می‌گوید برای سفر مسافران جام جهانی در قالب تور‌های مسافرتی از کشور‌های مختلف اروپایی آسیایی و آفریقایی به شیراز برنامه‌ریزی کردیم.
به گفته فرخ زاده، شیراز با داشتن بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تخت اقامتی، آمادگی کامل را برای پذیرش گردشگران خارجی که از قطر به استان فارس سفر می‌کنند دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار