معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه سینماهای شیراز میزبان پخش مسابقات جام جهانی قطر هستند، اعلام کرد: قیمت بلیت برای تماشای مسابقات جام‌جهانی همان قیمت فیلم‌های سینمایی است که در حال حاضر روی پرده اکران می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ 15 November 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سیدرسول موسوی نژادیان اظهار کرد: اکران و پخش همزمان مسابقات جام‌جهانی قطر در سینماهای شیراز محدودیتی ندارد و مدیران سینماها با فرمی که در اداره‌کل تکمیل می‌کنند می‌توانند نسبت به پخش این مسابقات اقدام کنند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس ادامه داد: قیمت بلیت برای تماشای مسابقات جام‌جهانی همان قیمت فیلم‌های سینمایی است که در حال حاضر روی پرده اکران می‌شود؛ البته باید حق پخش به شرکتی داده شود که این مسابقات به جای پخش فیلمش در سینما اکران خواهد شد.

موسوی‌نژادیان اضافه کرد: مسئولیت و مدیریت پخش این مسابقات به عهده مدیران سینما است و بر اساس دستورالعملی که ارسال شده و امروز هم به مدیران سینما ابلاغ می‌شود محدودیتی برای اکران و پخش این مسابقات در سینماهای شیراز وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مسابقات جام جهانی قطر فرصتی برای رونق سینماهای شیراز است، گفت: آمادگی داریم که بر اساس درخواست مدیران سینما این فرصت را به آنها بدهیم و شاهد رونق سینماهای شیراز در زمان برگزاری این مسابقات باشیم و شرایطی را برای افرادی که علاقه دارند مسابقات را از روی پرده سینما دنبال کنند فراهم کنیم.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس اعلام کرد: اطلاعات تکمیلی در خصوص سینماهایی که این مسابقات را پخش می‌کنند متعاقبا اعلام خواهد شد.

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بیست و دومین دوره چهارساله مسابقات جهانی قهرمانی فوتبال است که توسط تیم‌های ملی بزرگسالان اتحادیه‌های عضو فیفا برگزار می‌شود.‌جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قرار است از ۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۹ آبان الی ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در کشور قطر برگزار شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار