سردار عبدالله زاده گفت: برنامه های هفته «بسیج» در فارس با بیش از ۱۰ هزار برنامه مردمی و ابتکاری در سراسر استان فارس اجرا می شود.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ 16 November 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: سردار حسن عبدالله زاده، امروز چهارشنبه (25 آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه که با هدف تشریح اهم فعالیت های سپاه و بسیج در هفته «بسیج» در محل سپاه فجر فارس برگزار شد، گفت: برنامه های هفته «بسیج» در فارس امسال با شعار محوری «بسیج خدمتگذار ملت ایران» برگزار می شود که از 26 آبان آغاز می شوند و تا 7 آذر ادامه خواهند یافت.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار برنامه مردمی، ابتکاری و .... شامل پایگاه های مقاومت، رده های قشری و ... در شهرستان های فارس به مناسبت هفته «بسیج» در استان فارس اجرا می شود و در این برنامه ها پایگاه های مقاومت بر رویکرد پایگاه محوری و مسجد محوری تاکید دارند.

وی اضافه کرد: ۴۳ ناحیه مقاومت و ۲۰ عنوان رده قشری و تعدادی از معاونت های استان این برنامه ها را دنبال می کنند و طرح «شهید هاشمی» را هم با محور روشنگری و جهاد تبیین در این هفته برگزار می کنیم.

سردار عبدالله زاده با اشاره به برنامه هایی که برای این هفته در نظر گرفته شده است، اعلام کرد: در بحث نقش آفرینی بسیج در فضای سایبری در این هفته تاکید داریم و جشن آبرسانی به یکصد روستای فارس را در این هفته خواهیم داشت.

وی با اشاره به تداوم رویداد بهره برداری از ۵۱۰۰ اشتغال اجتماع محور در استان افزود: نصب نیروگاه خورشیدی، فعالیت جهادگران «فاطمی» در عرصه های دامپزشکی، عمران، درمان، اقتصاد و اشتغال، سبک زندگی، علمی پزشکی و ...، برپایی نمایشگاه «شکوه هجرت»، اجرای طرح «هر مسجد یک حقوق دادن»،تهیه و توزیع جهیزیه، بازدید از مراکز علمی آموزشی، تجمع بسیجیان و همایش اقتدار بسیج، تقدیر از بسیجیان موفق کارآفرین، دختران نمونه تراز انقلاب و فعالان طرح «ایران جوان بمان»، اجرای پویش «علم بر زمین نمی ماند» و « من و رفیق شهیدم»، مراسم یادبود شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، بزرگداشت دومین سالگرد شهید استوار محمود آبادی، برپایی بیمارستان صحرایی «حضرت زینب (س)» و ... بخشی از این برنامه هاست که به مناسبت هفته «بسیج» در سراسر استان برگزار می شود.

سردار عبدالله زاده ادامه داد: 14 هزار جهادگر در قالب یک هزار و 545 گروه جهادی در سراسر استان فارس داریم و یک هزار و 751 صندوق قرض الحسنه مردم پایه هم در سراسر استان وجود دارد که یک هزار و 433 فرصت شغلی از محل این صندوق ها ایجاد شده است.

وی از راه اندازی کارناوال موتور سواری، دوچرخه و ماشین سواری در سطح شهرهای استان هم خبر داد و گفت: تجلیل از بسیجیان نخبه و نمونه، برگزاری کارگاه تحکیم خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و پویش نذر خون، نشست های گفتمان «مکتب شهید سلیمانی»، اعزام شبکه روشنگران جوان به دانشگاه ها، مدارس و مساجد، نشست زیست عفیفانه، سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران و عطرافشانی قبور شهدا، بزرگداشت شهدای محلات، اجرای «گشت رضویون» با هدف تامین امنیت محلات و ... از برنامه های دیگر هفته «بسیج» در استان است.

سردار عبدالله زاده با تاکید بر تعبیر امام خمینی (ره) از بسیج گفت: امام راحل، فرموده اند که «افتخارم این است بسیجی هستم» و نگاه به بسیج این است که آحاد ملت ایران بسیجی هستند و با تفکر بسیجی در عرصه ای مانند راهپیمایی ۱۳ آبان حضور پر شور می یابند.

وی تصریح کرد: بسیج تبیین گر اهل بیت (ع) است و برای اعتلای بسیج آرمان های خود را با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید دنبال کنیم زیرا اعتلای بسیج از تاکیدات ایشان است.

برچسب ها: برنامه ، هفته بسیج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار