فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری عامل زیر گرفتن و مجروحیت مأموران یگان امداد شهرستان شیراز و همچنین شناسایی و دستگیری 110 نفر از محرکین و عاملین اغتشاشات شب گذشته در فارس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 16 November 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: سردار رهام بخش حبیبی در جمع خبرنگاران در این باره اظهار داشت: حدود ساعت 2 بعدازظهر روز گذشته، 24 آبان ماه در پی فراخوان های رسانه های معاند برای تجمعات اعتراضی و غیر مجاز، مأموران موتورسوار یگان امداد شهرستان شیراز برای برقراری نظم و امنیت در محدوده بلوار دکتر شریعتی شیراز مستقر شدند.

وی ادامه داد: در این هنگام راننده یک دستگاه خودرو وانت پیکان به سمت موتورسواران یگان امداد مستقر در این بلوار به صورت تهاجمی حرکت و به پنج دستگاه موتورسیکلت سازمانی برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بر اثر این برخورد، موتورسیکلت های کارکنان یگان امداد دچار خسارت و 6 نفر از راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت ها مجروح شدند، افزود: با سرعت عمل مأموران انتظامی، خودرو متوقف و راننده دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه کارکنان مجروح شده به مرکز درمانی انتقال داده شدند و در حال حاضر وضعیت عمومی آنان رضایتبخش اعالم شده است، گفت: هدف مأموران پلیس برقرای نظم وامنیت عمومی در جامعه است و در این راستا با کسانی که بخواهند به مأموران پلیس تعرض داشته باشند، برخورد قانونی و قاطع صورت می گیرد.

شناسایی و دستگیری 110 نفر محرک و عاملین اغتشاشات شب گذشته در فارس

فرمانده انتظامی استان همچنین از دستگیری 110 نفر از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در فارس خبر داد.

وی بیان کرد: در پی ناآرامی های شب گذشته در سطح استان فارس، تعدادی از افراد فریب خورده با ایجاد راهبندان، تخریب اموال عمومی و سنگ پرانی به سمت ماموران انتظامی و امنیتی باعث رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند که در همین راستا بلافاصله پلیس برای برقراری امنیت شهروندان وارد میدان شد.

سردار حبیبی افزود: ماموران انتظامی در شیراز و حدود 10 شهرستان در سطح استان فارس موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی 110 نفر ، شامل 92 نفر مرد و 18 نفر زن از محرکین و عامالن اغتشاشات را در صحنه که با اقدامات غیر قانونی موجب بر هم زدن نظم و امنیت عمومی شهروندان شده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: در راستای خواسته شهروندان مبنی بر برخورد قانونی با اغتشاشگران، پلیس با کسانی که بخواهند با اقدامات جسورانه خود امنیت را از مردم سلب و باعث رعب و وحشت در سطح جامعه شوند بدون اغماض برخورد قاطع خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار