پیکر طلبه شهید مویدی دیشب در حرم شاهچراغ (ع) تشییع شد .
کد خبر: ۱۰۷۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ 18 November 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: پیکر مطهر شهید امنیت حجت‌الاسلام شهید «محمد مویدی» طلبه بسیجی و جهادگر اهل بیضا در استان فارس که شامگاه سه‌شنبه ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۱ با پرتاب کوکتل مولوتف توسط اغتشاشگران در خیابان معالی‌آباد به شهادت رسید، دیشب با حضور تولیت ، زائران و مجاوران آستان مقدس، در شبستان امام خمینی(ره) تشییع شد.


آیت الله صدیقی در این مراسم شهادت این شهید بزرگوار را گوشه ای از عجز و ناتوانی دشمنان انقلاب دانست و گفت : دشمنان به دنبال این هستند که انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کنند .

امام جمعه موقت تهران افزود : خون شهدا ضامن تداوم انقلاب است و خواب های دشمنان برای انقلاب با این گونه جان فشانی ها هرگر محقق نمی شود .
در این مراسم، که با اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید والامقام و سخنرانی آیت الله کاظم صدیقی همراه بود، حاج مجتبی رمضانی، ضمن مرثیه سرایی، دعای روحبخش کمیل را قرائت کرد.

همچنین مراسم تشییع این شهید مدافع امنیت از ساعت ۹:۳۰ فردا شنبه ۲۸ آبان از ابتدای بلوار شریعتی (معالی آباد) به سمت بوستان ملت محل شهادت این طلبه بسیجی برگزار می‌شود.
پس از این مراسم عصر شنبه پیکر پاک این شهید بسیجی در زادگاهش شهر بیضا تشییع و در کنار سایر شهدا آرام خواهد گرفت.
طلبه شهید محمد مویدی ۱۲ فروردین سال ۱۳۶۴ در خانواده مذهبی در منطقه بیضا متولد شد و پس از گذراندن دوران مدرسه، وارد حوزه علمیه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار