حجت الاسلام دروندپور خواستار هوشیاری مردم این شهرستان در توطئه های اخیر شد و بیان داشت: بنده به کاسبان و بازاریان عزیز و مردم فهیم شهرستان زرین دشت عرض می کنم که هوشیار باشید، فریب توطئه دشمن را نخورید، زیرا دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و آشوب هستند.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 19 November 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام غلامرضا دروند‌پور در خطبه های نماز جمعه این شهرستان زرین دشت، ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر در شهرستان ایذه و اصفهان تاکید کرد: ما از شهادت هراسی نداریم، چون می‌دانیم که شهادت یک هدیه الهی است که فقط شامل حال افرادی می‌شود که لیاقت دارند.

وی با بیان اینکه ترور کار همیشگی منافقین و دشمنان این انقلاب بوده و هست، اظهار داشت: از زمانی که انقلاب ما به پیروزی رسید تا الان که بیش از 40 سال از این انقلاب می گذرد، تمام تلاش دشمنان این بوده که انقلاب ما و نظام را از بین ببرند.

خطیب جمعه زرین دشت افزود: تاکتیک دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی با شگردهای متفاوت در قالب تحریم‌های اقتصادی، عملیات‌های جاسوسی، جنگ‌های نامنظم و چریکی، حمایت از مخالفین برای سرکوبی این نظام، جنگ ترکیبی و شناختی، همواره در حال انجام است.

حجت الاسلام دروندپور خواستار هوشیاری مردم این شهرستان در توطئه های اخیر شد و بیان داشت: بنده به کاسبان و بازاریان عزیز و مردم فهیم شهرستان زرین دشت عرض می کنم که هوشیار باشید، فریب توطئه دشمن را نخورید، زیرا دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و آشوب هستند.

وی با یادآوری حوادث تروریستی اخیر در ایذه و حرم مطهر شاهچراغ عنوان کرد: شما در ایذه ببینید فرقی نمی‌کند کودک باشد یا بزرگ آنها را به رگبار می بندند، در حرم مطهر شاهچراغ مشاهده کنید چه اتفاقی افتاد البته این راهم عرض کنم برای رسیدن به قله به هرحال باید شیب‌های سخت را هم طی کرد.

حجت الاسلام دروندپور خاطرنشان کرد: امروز انقلاب ما در حال رسیدن به اوج قدرت خودش است و این طبیعی است که نظام سلطه این را نمی پذیرد.

تلاش دشمن برای برای فروپاشی نظام خانواده با بی اعتبار کردن الگوها در ایران

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج بر ضرورت هوشیاری هر چه بیشتر مردم خصوصاً بسیجیان جان بر کف در شناسایی توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمن به دنبال تفرقه افکنی ، وحدت شکنی و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و تلاش می کند که با از بین بردن و فروپاشی نظام خانواده و نظام آموزشی و بی اعتبار کردن الگوها ، تمدن اسلامی را از بین ببرد.

خطیب جمعه زرین دشت اظهار کرد: دشمن برای از بین بردن نظام خانواده ، زنان ما را هدف قرار داده است و با توجه به اینکه طبق آموزه های امام خمینی " از دامان زن ، مرد به معراج می رود" دشمنان ما به کمرنگ نمودن نقش زن و مادر می پردازند.

دروندپور در ادامه بیان داشت: دشمن به دنبال از بین بردن نظام آموزشی ما که متشکل از تعلیم و تربیت بر اساس معیارهای اسلامی است، پس دانش آموزان، دانشجویان و قشر تحصیل کرده را هدف قرار داده اند به همین دلیل باید برای تداوم انقلاب اسلامی تمام تلاش خودمان را به کار ببندیم و لحظه ای فرصت سوءاستفاده به دشمن ندهیم.

او افزود: ما امروز بیش از هر زمانی نیاز به بسیج و تفکر بسیجی داریم و طبق آیه شریفه "واعدو لهم ما استعطتم من قوه" با بهره مندی از نیروهای بسیج و نیروهای مسلح مقتدر اجازه نخواهیم داد که دشمن برای انقلاب ما نقشه بکشد.

مهمترین ماموریت امروز بسیج قیام در مقابله با انحرافات است

امام جمعه زرین دشت مهمترین مأموریتهای بسیج در حال حاضر را مقابله با استکبار ، قیام در مقابل انحرافات ، مبارزه علمی و عملی ، تعلیم و تربیت جوانان در جهت پاسداری از اصول و اهداف انقلاب و نظام اسلامی دانست و بیان کرد: امروز باید تفکر بسیجی در تمام ادارات، نهادها، خصوصا آموزش و پرورش رشد کند ، زیرا ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به مسئولینی با تفکر بسیجی داریم.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی اجتماعی و مولّد سرمایه انسانی است و برای رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین نیازمند حمایت همه دستگاه‌های متولی است که با حضور و همکاری بسیج فرهنگیان می‌تواند به اهداف ترسیم شده خود در حوزه تعلیم و تربیت دست یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار